וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מרקעי תקשורת מקימה פורטל עם תכני הקבוצה

ענת קם

3.8.2009 / 18:31

הקבוצה בבעלות אלי עזור מחזיקה בין היתר בתחנות הרדיו 99FM ורדיו ללא הפסקה, בערוצי הספורט של צ'רלטון ובעיתונים נובוסטי וג'רזולם פוסט

קבוצת מרקעי תקשורת של אלי עזור תקים פורטל אינטרנט שיכיל את כל תכני הקבוצה. הפורטל החדש שייקרא "קל"ב" - כל העולם בקליק", ירכז את תכני הקבוצה ובהם תחנות הרדיו 99fm, רדיו ללא הפסקה ורדיו צפון, ערוצי הספורט של צ'רלטון והעיתונים נובוסטי, ג'רוזלם פוסט, ישראל פוסט, רשת "המקומון" ואתר Jpost. את הפורטל תקים חברת נט אפיקי תקשורת בבעלות סולי אברמוב וקבוצת קליפ TV, אשר לאחרונה קיבלה לניהולה גם את תפעול אתר ה- Jpost.

הפורטל צפוי לעלות לקראת סוף 2009 ובימים אלה נמצאת נט אפיקי תקשורת במשא ומתן מתקדם לקראת שיתופי פעולה אסטרטגים עם מגוון גופי תוכן מקומיים, כמו גם פורטלים בינלאומיים. התכנים שיגיעו מגופי התקשורת של הקבוצה, ייערכו על-ידי מערכת הפורטל, אשר גם תייצר תכנים נוספים לפי הצורך.

נט אפיקי תקשורת הוקמה באחרונה ע"י המשנה למנכ"ל מעריב לשעבר סולי אברמוב וחברת קליפ TV שבבעלותו יזם האינטרנט גולן שחר. החברה מתמחה בניהול, פיתוח מדיה ושיווק בעולם האינטרנט.

סולי אברמוב, מנכ"ל משותף בנט אפיקי תקשורת: "פורטל קל"ב ישנה את מפת האינטרנט הישראלי וייתן מענה שלם ומקיף לגולש בתחומי המידע, השירותים והבידור בהקלקה פשוטה ובגובה העיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully