וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

JWT העולמית רוכשת את חלקם של רוני כהן ודוד טמיר בחברה

איילה צורף

3.8.2009 / 18:23

על פי הערכות חלקו של טמיר בעסקה, שנחתמה לפני תשע שנים, הוא כ-6 מיליון דולר וזה של כהן הוא כ-3 מיליון דולר. סופה של תקופה

קבוצת הפרסום הבינלאומית jwt משלימה את העסקה לרכישת jwt ישראל - רכשה 30% ממשרד הפרסום לפי שווי של 30 מיליון דולר - שווי שנקבע לפני יותר מעשור.

בתחילת שנת 2000 רכשה קבוצת הפרסום jwt מחצית ממשרד הפרסום טמיר-כהן. מהודעה שפירסמה אז החברה לבורסה בלונדון, היא דיווחה על עסקה לפי שווי של 30 מיליון דולר, במסגרתה קיבלו השותפים רוני כהן ודוד טמיר 7.5 מיליון דולר כל אחד. הפרסומאי, מנכ"ל המשרד יורם דמבינסקי מחזיק ב-20%, ואת 30% הנותרים רוכשת jwt כעת.

לדברי דמבינסקי מדובר בעסקת המשך לעסקה ההיא, והרכישה נעשית על פי אותו שווי. מתוך ה-30% הנותרים החזיק דוד טמיר כ-20% ורוני כהן החזיק ביתרה. כעת יקבל טמיר כ-6 מיליון דולר (לפני מס) ורוני כהן יקבל 3 מיליון דולר (לפני מס). לאחר העסקה הללו יחדלו מלהחזיק בנתח כלשהו במשרד, ובכך יסתיים עידן במשרד.

מדובר במייסדי המשרד, שבימי הזוהר שלו היה אחד מ-5 משרדי הפרסום הגדולים בישראל, טיפל בתקציבי שטראוס, עלית, פלאפון ועוד. מאז העסקה, לפני 9 שנים, הלך המשרד והדרדר במורד דירוג משרדי הפרסום. את המחצית הראשונה של 2009 סיים המשרד במקום ה-9 בדירוג משרדי הפרסום, עם פעילות בהיקף 60 מיליון שקל - כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. מדובר בגידול של 7% ביחס להיקף הפעילות שלו במחצית במקבילה של השנה שעברה.

יורם דמבינסקי אישר את הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully