וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולפעמים החפירה נמשכת

ענת קם

4.8.2009 / 12:42

"מחוברות" של HOT דורון צברי וקודה תקשורת, אהובת המבקרים, תשוב לעונה שניה עם משתתפות חדשות ואולי אפילו משתתפים

"מחוברות" שיצרו דורון צברי ורם לנדס תשוב לעונה שניה ב-HOT עם משתתפות חדשות ובהפקת התכנית שוקלים אפשרות לשלב בעונה הבאה גם גברים שיתעדו את חייהם. מחוברים.

בעונה הראשונה המשודרת כעת משתתפות העיתונאיות דנה ספקטור ומירי חנוך, הבלוגרית ליאת בר און, בעלת האתר זרוב.קום אליזרין וייסברג והנערה חנה רטינוב.

לצד השידור הטלוויזיוני היומי זוכה "מחוברות" למאות אלפי הזמנות ב-HOT VOD וממוקמת בראש טבלת הצפיות של הפקות המקור ב- HOT VOD. גם באתר ynet נשברו שיאי צפייה עם ממוצע של עשרות אלפי גולשים שצפו בכל פרק.

טלי גורן, מנהלת פיתוח התכניות ועורכת הסדרה מטעם HOT: "'מחוברות' היא הצלחה בכל קנה מידה – סדרה איכותית, מרגשת וחדשנית שייצרה שפה חדשה, מתחה את גבולות הז'אנר והצליחה הן ברייטינג והן בבאזז. 'מחוברות' מצטרפת לשורה ארוכה של הפקות המקור המצליחות, האיכותיות והמדוברות של HOT. היא הביאה לנו המון גאווה והפכה את כולנו למחוברים ומכורים".

כחלק מהקמפיין לקידום הסדרה "מחוברות" תעלה HOT ביום רביעי הקרוב קיר פרסום ענק בגודל 150 מ"ר בפינת הרחובות אבן גבירול ודוד המלך בתל אביב. השלט בנוי מצילום ענק של הכוכבות ובמרכזו שמלת ענק שנתפרה במיוחד לדמותה של דנה ספקטור ומורכבת מ-100 מ"ר של בד שחור מתנופף. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully