וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה בקיץ

איילה צורף

4.8.2009 / 15:32

מזגני טורנדו שוקלים לעזוב את אדלר חומסקי שהחל לאחרונה לעבוד עם קבוצת אלקטרה. תקציב הפרסום של טורנדו עומד על 28 מיליון שקל

בעלי רשת מזגני טורנדו, שמנהלת תקציב פרסום של כ-28 מיליון שקל בשנה, שוקלים לעזוב את משרד הפרסום אדלר חומסקי. זאת, לאור ההחלטה של אדלר חומסקי לקחת חלק מתקציב קבוצת אלקטרה.

לפני כשבוע הודיעה קבוצת אלקטרה כי העבירה את תקציב הפרסום של תקציב הפרסום של שקם אלקטריק וסוני אריקסון לידי אדלר חומסקי. תחום המזגנים של קבוצת אלקטרה - המתחרה העיקרי בטורנדו - נשאר בטיפולו של משרד הפרסום jwt.

לדברי רונן בזזי, בעלים ומנכ"ל טורנדו: "אנחנו עובדים עם אדלר חומסקי מזה שלוש שנים. לאחר שנודע לנו שהם מתחילים לעבוד עם אלקטרה, אמרתי להם שאנחנו לא אוהבים את הרעיון. כרגע אנחנו נמצאים בעיצומה של פעילות הקיץ, ולא נפסיק אותה באמצע. אבל חומסקי קיבל את ההחלטות שלו, ולנו יש את ההחלטות שלנו לקבל. בסוף אוגוסט נקבל החלטות האם אנחנו עוזבים או נשארים, או משאירים בידי חומסקי רק חלק מהתקציב. נשקול לעבוד עם משרדים כמו יהושע, באומן ושלמור".



גורמים בעולם המדיה מעריכים שמדובר בניסיון של טורנדו להוריד את מחירי הפרסום שהוא רוכש באמצעות אדלר חומסקי, לאור העובדה שבספטמבר תם החוזה בין המשרד והחברה.

פרט לפעילות הפרסום של טורנדו בטלוויזיה, שהיא עיקר הפעילות של הקבוצה בתחום הפרסום, מחזיק בזזי גם ברשתות ענק המזגנים, עולם המיזוג ומיזוג נטו, שמונות, לדבריו, 180 חנויות.
אייל חומסקי סירב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully