וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת ועד עובדי הארץ

ענת קם

4.8.2009 / 19:40

בפעם הבאה שאתם מאימים בשביתה, קחו לתשומת לבכם שאגודת העיתונאים החליטה להשתמש ב-150 אלף שקל מקרן השביתה לטובת השיפוצים בבית סוקולוב

הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב הצביעה בעד שימוש בקרן השביתות של האגודה לטובת השיפוצים בבית סוקולוב. בישיבת ההנהלה שהתקיימה בשבוע שעבר הוחלט ברוב של תשעה נגד שניים להשתמש ב-150 אלף השקלים המצויים בקרן עבור השיפוצים. בנוסף, הוחלט בישיבה כי במידת הצורך תילקח עבור השיפוצים הלוואה בגובה של עד חצי מיליון שקל. בישיבה מונתה ועדה בה חברים יושב ראש האגודה אבי פז, גזבר האגודה אליעזר דר-דרזנר וחבר ההנהלה דני בלוך שיבדקו את הצורך בהלוואה ויהיו אחראים על הטיפול בה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בשבוע שעבר הופצה עצומה בקרב חברי האגודה שמחתה על עלויות השיפוץ הנדרש, כ-600 אלף שקל. מפיצי העצומה בהם חבר הנהלת האגודה יאיר טרציצקי טענו כי לחברי ההנהלה לא הוצגו נתונים רלונטיים שיאפשרו להם לקבל החלטה. בנוסף, נטען כי השימוש בקרן הוא התנערות של ההנהלה מתפקידה כאיגוד מקצועי. העצומה הופצה מספר שעות לפני ישיבת ההנהלה ובזמן זה חתמו עליה כ-60 עיתונאים.

יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים: "בהנהלת אגודת העיתונים יושבים אנשים חכמים ונבונים שיודעים בדיוק מה טוב לאגודת העיתונאים ואני כמנכ"ל מבצע את החלטות האגודה. חברי ההנהלה שהם ברובם אנשים בעלי ניסיון, עורכי עיתונים ותיקים ורשתות רדיו, יודעים בדיוק מה טוב לאגודה ומה טוב לחברי האגודה. אם יש חברים שאינם מבינים זאת ומנסים באמצעות ידיעות מפוברקות לשנות את פני הדברים ודעת הרוב בהנהלה, זה רק מוכיח שטובת האגודה אינה עומדת מול עיניהם ולמעט פרסום קלוקל, לא ישר ולא הגון לא נמצא שום דבר מאחורי זה. לכן אני כמנכ"ל אפעל למלא את החלטות האגודה בצורה ישרה וכלשונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully