וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט ולוגו חדשים לשבועון הדתי-לאומי בשבע

ענת קם

5.8.2009 / 18:07

עיצוב העיתון מתחדש לכבוד סיכום שבע שנות פעילות. סקר מיוחד שערך העיתון מעלה כי 83% מהציבור הדתי לאומי חש שעמדותיו אינן מיוצגות בתקשורת הישראלית

השבועון הדתי לאומי בשבע חוגג שבע שנות פעילות ומציג לוגו ופורמט חדשים שיופיעו לראשונה גיליון שייצא ב-6 באוגוסט. הלוגו והפורמט החדש של העיתון בשבע עוצבו על ידי הסטודיו של עיתון בשבע אשר עובד בכל ימות השנה ובתהליך משותף עם עורך העיתון עמנואל שילה ובהדרכת יושב ראש הקבוצה מר דודו סעדה.

עיתון בשבע פועל כשבע שנים בשוק התקשורת והתפתחותו משרטטת את ההתפתחות של המגזר הדתי לאומי ואפיונו בקרב הפרסומאים והמפרסמים. העיתון יוצא לאור על ידי ערוץ 7 ומאופיין בעמדות ימניות.

בסקר TGI האחרון שהתפרסם בסוף השבוע זכה העיתון ל-6.4 אחוזי חשיפה, עלייה קלה מהתקופה המקבילה אשתקד. כיום מודפס העיתון ב-120 אלף עותקים בכל הארץ על בסיס שבועי, מחציתם מופצים לתיבות דואר והשאר מחולקים בכאלף נקודות מרכזיות.

מסקר מיוחד שערך פרופסור יצחק כץ ממאגר מוחות עבור העיתון לרגל שבע שנות פעילותו, עולה כי 65% מבעלי הדעה בציבור הדתי לאומי מגדירים את יחסה של התקשורת הישראלית לציבור הדתי בתור יחס לא אוהד ו-35% מגדירים את היחס כיחס אוהד אבל לא מספיק, 56% מגדירים את יחסה של התקשורת הישראלית אל הדת היהודית ומצוותיה כיחס לא אוהד ו-44% כיחס אוהד אבל לא מספיק.

83% מבעלי הדעה בציבור הדתי לאומי מסכים במידה מסוימת או במידה רבה לטענה כי הציבור הדתי לאומי ועמדותיו אינם מיוצגים מספיק בתקשורת הישראלית. 86% סבורים שהתקשורת הישראלית אינה פטריוטית דיה. 98% מקרב בעלי הדעה סבורים כי התקשורת הישראלית עוסקת יותר מדי בחייהם של סלבריטאים, 83% סבירים כי היא מרבה בסיקור ההתנהגות הבוטה והלא חוקית של המתנחלים, 63% בחיים של בעלי ההון ו-65% בדמויות מעולם הפשע. 90% סבורים כי התקשרות הישראלית עוסקת מעט מדי בתופעות חיוביות בחיי הציבור הדתי ובהנהגתו ו-84% סבורים כי היא ממעיטה בסיקור אנשי מופת שפועלים למען העם והמדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • בשבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully