וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חדשות חינם?

וואלה! ברנז'ה

6.8.2009 / 11:32

יושב ראש ניוז קורפ רופרט מרדוק מודיע עם פרסום הדו"ח הרבעוני של תאגיד התקשורת כי בתוך שנה יגבה תשלום עבור שימוש באתרי החדשות שבבעלותו

יושב ראש ניוז קורפ המיליארדר רופרט מרדוק הודיע שהתאגיד יחל לגבות תשלום עבור תכני אינטרנט של כל אתרי החדשות שבבעלותו בתוך שנה. "עיתונות איכותית אינה זולה והתעשיה הזו שנותנת את שירותיה בחינם מחסלת במו ידיה את היכולת שלה להפיק עיתונות טובה" אמר מרדוק.

מדובר באתרי הטיימס, הסאן, האתר האנגלי ניוז אוף דה וורלד, הדיילי טלגרף באוסטרליה, אתר רשת FOX האמריקאית ועוד. מרדוק ציין כי ההצלחה של הוול סטריט ג'ורנל שהחל לאחרונה לגבות תשלום עבור שימוש בתכני האתר שיכנעה אותו כי זהו צעד נכון לעשות ושצרכנים ישלמו עבור תוכן חדשותי המבדיל את עצמו מאתרי החדשות האחרים ברשת.

דבריו של מרדוק מגיעים לאחר פרסום הדו"ח הכספי של ניוז קורפ. התאגיד עבר להפסד רבעוני של 203 מיליון דולר, שהגיע בעקבות מחיקות ערך של 680 מיליון דולר הקשורות למהלכי ארגון מחדש והפסדים, רובם קשורים לחטיבת המדיה האינטראקטיווית של פוקס, על רקע ההאטה העולמית הכלכלית, שהביאה לירידה חדה בהכנסות מפרסום.

באולפני הקולנוע והטלוויזיה של ניוז קורפ, נפל הרווח התפעולי ל-203 מיליון דולר לעומת 220 מיליון דולר, אף כי ההכנסות עלו ל-1.72 מיליארד דולר לעומת 1.52 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully