וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי טלעד לשעבר מתנגדים להסדר ערוץ 10

ענת קם

6.8.2009 / 14:26

כ-20 עובדים לשעבר של הזכיינית הירושלמית מבקשים מהרשות השנייה לראות את פרטי ההסכם המתגבש עם ערוץ 10 ולהביע עמדתם בנושא

עובדי טלעד לשעבר פנו היום ליועץ המשפטי של הרשות השנייה עו"ד דורון אבני בבקשה שלא תגיע להסדר עם ערוץ 10 לפני הצגת הנתונים בפני העובדים והתייעצות עמם. במכתב ששלחו העובדים באמצעות עורך הדין רמי קסל, שפוטר בעצמו מטלעד עם הפסקת שידוריה בערוץ 2, מוחים העובדים על התגייסות הרשות להצלת עובדי ערוץ 10, שלא עמד במחויבויותיו לעומת התעלמותה מעובדי טלעד שפוטרו על אף שעמדה במחויבויותיה.

המכתב מייצג כ-20 עובדים מכל המחלקות, בהן חדרי השידור, מחלקת החשבונות, אדמיניסטרציה ועוד.העובדים מגדירים את התנהלות הרשות "פופוליסטית, לא אחראית ולא עקבית של הרשות השנייה המתעלמת לכאורה מתפקידה על פי חוק ולא תביא אלא למשברים ופיטורים נוספים בעתיד".

במכתבם מאשימים עובדי טלעד את הרשות השנייה ברשלנות, החל בעריכת המכרזים לערוצים המסחריים ובדיקתם, בקביעה שהתחייבויותיהם ריאליות וניתן לעמוד בהן ובפיקוח על מילוי ההתחייבויות. העובדים טוענים כי הידיעות בדבר הסכמים מתגבשים עם זכיינים שעיקרם הפחתה במחויבויות, מעוררות חשש שהרשות תוסיף לנזקים שגרמה לאורך השנים. בסיום מכתבם מאיימים העובדים כי ינקטו בהליכים משפטיים במידה שהרשות לא תאפשר זאת.

מכתב עובדי טלעד מצטרף לפניות הנהלת החברה מהחודשים האחרונים, הדורשות לא לחתום על הסכם עם ערוץ 10 שיכלול הפחתת מחויבויות ודורש מהרשות את החזר דמי הזיכיון ששילמה טלעד עבור ערוץ 10 בתקופה בה היה בהקפאת הליכים. טלעד שידרה בערוץ 2 במשך 12 שנים ובמכרז האחרון על ערוץ 2 הפסידה לרשת וקשת ורוב עובדיה פוטרו.

עורך הדין קסל, שהיה סגן מנהל הכספים בזכיינית ומייצג עתה את העובדים, הוסיף בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: "לנו יש תחושה ארוכת ימים של עוול שנעשה לנו וככל שהזמן עובר אנחנו רואים שזה ככה. יותר קשה למצוא מה הרשות עשתה בסדר מאשר מה עשתה לא בסדר. הם נותנים הקלות פה והקלות שם. לנו אין עניין לפגוע בעובדים אבל ההתנהלות של הרשות, כמו שפגעה בנו, יכולה היום לפגוע בהם ומחר בעובדים אחרים".

בערוץ 10 סירבו להגיב לידיעה. טרם התקבלה תגובת הרשות השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully