וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה לא דנה בהסדר ערוץ 10

ענת קם

9.8.2009 / 12:38

במסגרת המשא ומתן למציאת פיתרון נבדקת אפשרות להפחית את מחויבויות ערוץ 10 לקולנוע בשנים 2007-2009 לארבעה מיליון שקל בשנה

הרשות השניה לא תדון היום בהסדר להארכת המשך פעולתו של ערוץ 10. יושבת ראש מועצת הרשות נורית דאבוש פנתה לצדדים בדרישה לקבל היום את המסמכים הדרושים, אולם מסמכים אלו לא התקבלו ועד עתה הוצגו רק טיוטות שלו והבהרה כי הכספים שיועברו לרשות השניה על ידי האוצר ישמשו לפעילותה השוטפת תוך שמירה על עצמאותה, נכונות להפקדת ערבויות להשקעה בתוכן בגובה 54 מיליון שקל נכונות להצגת ערבות בנקאית להשבת חוב הערוץ לקולנוע.

גורם המקורב למשא ומתן ציין באזני וואלה! ברנז'ה כי בעקבות הפגישה שהתקיימה ביום חמישי האחרון במשרד התקשורת, קרובים הצדדים להסכם סופי על פריסת חובות הערוץ. בפגישה נכחו מלבד שר התקשורת גם מנכ"ל משרדו עדן בר טל, סגן יושב ראש דירקטוריון ישראל 10 מודי פרידמן, נציג הערוץ למשא ומתן עורך הדין ישראל מימון, סמנכ"ל הכספים בערוץ יואב הלדמן, היועצת המשפטית עו"ד דבורה קמחי ובכירי הרשות השנייה, בהם יושב ראש המועצה נורית דאבוש, המנכ"ל מנשה סמירה והיועץ המשפטי עו"ד דורון אבני.

אחת האפשרויות שנבחנות במסגרת מציאת ההסדר לערוץ 10 היא הפחתת גם המחויבויות לקולנוע לשנים 2007-2009 לארבעה מיליון שקל לשנה, דבר שיפחית את חוב הערוץ ל-24 מיליון שקל. בפגישה הוחלט כי הקרן להפקות מקור שתוקם לא תוכל להיות ערבה להפקות ערוץ 10 כדי שלא ייווצר מצב שמשרד האוצר, ששותף לקרן, יהיה ערב לערוץ. כמו כן הועלתה האפשרות שישראל 10 תעביר לחברת החדשות של הערוץ 15 מיליון שקלים עבור הפקות דוקומנטריות שהעבודה עליהן תחל באופן מיידי כדי להחזיר את יוצרי הטלוויזיה לפעילות גם אם הסרטים עצמם ישודרו רק ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully