וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיים אאוט

הדס ריבק

9.8.2009 / 17:58

אף אחד כבר לא מופתע כשראשי ממשלת ההומואים מטעם עצמם מחליטים להוציא אמנים מהארון בניגוד לרצונם, רק למה לעזאזל עיתון הארץ משתף עם זה פעולה?

סחטיין על הסקופ שהביא היום עיתון הארץ. הבמאי איתן פוקס מאוכזב מהיעדרותם של שלושה אמנים מעצרת הזיכרון לרצח במרכז הנוער הגאה. כמו בחורה שלא מחליפה תחתונים שבוע, אבל שמה אודם אדום לוהט ומשפריצה בושם, הארץ עשה היום את אחד המעשים העיתונאים המכוערים של השנה - יותר מהפונט של גלעד שליט במעריב, יותר מהתמונות של הילד המורעב בידיעות אחרונות. בעיתון מצאו לנכון לפרסם את הדברים של פוקס ואפילו להדגיש אותם בתוך אייטם ניוז קצרצר וסטנדרטי שאילולא היה עוסק בנושא הצהוב והבוער לא היה זוכה לקבל שום הדגשה שהיא, עבור אלו שבטעות פספסו את הפואנטה. באיצטלת הסובלנות נעשה היום האאוטינג לא פחות ממגעיל. מזל טוב, בקרוב תהיו טבלואיד.

זאת לא הפעם הראשונה שאוחובסקי ופוקס, ראשי ממשלת ההומואים בישראל מטעם עצמם, מחליטים לעשות אאוטינג. למעשה נדמה שיש בהם צורך כמעט כפייתי לעשות זאת. אבל אם בפעם הקודמת לאוחובסקי היה עוד את מעט הכבוד לכנות את מושא הטור שלו בטיים אאוט "יוסי", הפעם, בחר פוקס לקרוא לאמנים בשמם, בשם מה שמכונה החופש לבחור. "מצער אותי שהאמן (שמו נכתב במקור ה.ר) לא מכיר במה שמוטל עליו כדמות ציבורית" אמר פוקס בהטלת רפש צדקנית.

הטיעון הפתטי על הילד מבאר שבע שאולי יצא מהארון כשישמע שגם אמן הבוזוקי האהוב עליו אוהב בנים איבד מזמן את הרלוונטיות שלו, בטח כשב"כוכב נולד" חביבת הנוער שופט אחד הוא כאמור ראש ממשלת ההומואים ואחת השופטות היא אולי הטראנס-סקסואלית הכי מפורסמת בעולם. אם גל אוחובסקי לא רוצה לראיין אמנים בארון שיבושם לו, אבל בשם החופש לבחור תנו גם למי שבחר להישאר בארון לעשות את זה. יש לו את הסיבות שלו, הן לא עניינן של אף אחד ולהתעלם מהן זהו אקט אלים ואנטי סובלני בדיוק כמו לא לכבד בחירה מינית של אדם אחר. ההתבטאות של איתן פוקס מזכירה לי בעיקר הודעות סטטוס נזפניות שקראו לשנות תמונה בפייסבוק לדגל הגאווה. זו משטרת מחשבות של נאורות ופתיחות שלא מוכנה לקבל את מי שלא מסכים איתה.

אבל עם כל הכבוד לאוחובסקי ופוקס, כדי שתהיה תהודה לדברים שלהם מישהו היה צריך לתת להם במה; כי הפרה אולי נורא רוצה להניק ולהגיד כבר בקול רם את מה שכולם ממילא יודעים, אבל צריך היה גם עגל שיתחבר לעטין הזה. ובמקרה הזה, העגל הוא העיתון היוקרתי, המכובד, שיורד לעומקם של דברים ולא מסתפק בכותרות צעקניות ומתלהמות. לא מה שחשבתם. "הזכות הראשונה שלנו היא לקבל יחס של כבוד מהזולת ולתת אותו היחס" מצטט היום מאמר המערכת של הארץ את ראש הממשלה. עיתון, מחר הרי יעטפו איתו דגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully