וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-400 עובדי רשות השידור יזכו לתוספת שכר של 16%

ענת קם

10.8.2009 / 15:49

מדובר בעובדי הרשות מהדירוג המשולב ועובדי דירוג האקדמאים שיקבלו מענק על השנים 2000-2008 ותוספת רטרואקטיבית החל מאוגוסט שעבר

ההסכם הקיבוצי החדש של כ-400 עובדי המנהלה ברשות השידור נחתם הבוקר (שני). על פי ההסכם, יקבלו עובדי הדירוג המשולב והדרג האקדמי תוספת שכר בשיעור של 16% רטרואקטיבית החל ממשכורת אוגוסט 2008 ומענק בגין השנים 2000-2008. לנוכח מצבה הכלכלי הקשה של הרשות הסכימו נציגי העובדים לפרוש את תשלום המענק אשר ישולם בהדרגה עד לחודש מרץ 2011. עיקרי ההסכם הושגו במשא ומתן שהתקיים בין הצדדים במהלך העיצומים בהם נקטו העובדים במחאה על אי תשלום התוספת.

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מסר" "הסיכום מסיר אבן נגף משמעותית מול הדרוגים ברשות השידור, בדרך להשגת ההסכמים אשר יביאו ליישומה של הרפורמה ברשות השידור". ענת עוזרי, יושבת ראש ועד עובדי הטלוויזיה מסרה: "עבורנו זהו יום חג! אנו שבעי רצון מההסכם שנחתם היום. בחתימה על ההסכם נוצרה תשתית בונה אמון להמשך לבוא ולרפורמה העתידית ברשות השידור". יושב ראש הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, הביע גם הוא שביעות רצון מההסכם ואמר כי "מדובר בצעד משמעותי ביותר בהתקדמות המשא ומתן על יישום הרפורמה ברשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully