וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אורלי סגל

13.8.2009 / 12:28

בעלים של משרד יחסי הציבור אורלי סגל תקשורת, המתמחה בקולינריה ולייף-סטייל

גיל 35

מה בעצם אני עושה? למסתכל מהצד נראה שאני רצה בין ארוחת בוקר, שיחות עם שפים, טעימת יינות, סיורי שטח קולינריים ושאר פעולות שנראות לאנשים כאילו אני בחופשה מתמדת. בפועל אני ובנות משרדי מעבירות אל כלי המדיה השונים את היצירה של לקוחותינו שרובם אכן מבשלים, מייבאים מותגי אלכוהול, אופים או מעצבים מתחמי בילוי.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה מאוניברסיטת חיפה. חטאתי גם בלימודי משפטים וגם (כמה מפתיע) לימודי קולינריה קצרים.

תפקידים קודמים: את המשרד פתחתי לפני כמעט עשור. לפני כן מילאתי תפקידים רבים וביניהם: מנהלת פרויקטים בתחום התקשורת החזותית בחברת "אלתן" מקבוצת "אלביט", עוזרת פרלמנטרית ויועצת תקשורת של ח"כ דליה איציק ואפילו כתבת קולינריה לתקופה קצרה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? כשעזבתי את הכנסת גייס אותי צבי פרידמן (שישקו) כדוברת מטה הבחירות של מאיר דורון שהתמודד אז לתפקיד ראש מועצת רמת השרון. מי שגרמו לי לעזוב את הייעוץ לפוליטיקאים לטובת אנשי קולינריה היו השף אנטוניו מנסה (מסעדת "אלי אולי"), ששאל אותי למה אני לא מדבררת תכנים שאני אוהבת, והשף מייקל רנתיסי (היום באוסטרליה ואז במסעדת "כחול") ששכנע אותי להתחיל לייצג אותו.

איפה את בעוד חמש שנים? אין לי מושג קלוש או כמו שאני אומרת בדרך כלל "אני לא יודעת מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה". אני מתארת לעצמי שזה יהיה קשור גם לתקשורת וגם לקולינריה.

פרגני למתחרים: קודם כל ולפני הכל אני מעדיפה לקרוא למתחרים קולגות. יש כל כך הרבה מהם שאני רוצה לפרגן להם על עשייתם: ללילך רובין על עשייה למען בירתנו האהובה, לזאביק דרור על החברות ועל העבודה המדהימה שלו ביחסי ציבור לתחום האופנה ותמיד תמיד עם חיוך ענקי ובמקצוענות מעוררת השתאות, ליעל שביט על העשייה המופלאה בצפון עם מיוצגים כמו מצפה-הימים, יקב הרי גליל ושאר כוכבי מדיה שיצרה. לגיא טצה, שהכרתי עוד כשכתבתי עבור מעריב והוא רק פתח את המשרד, על שותפות בהובלת התחום להתמקצעות. ולדביר בר, הדובר של ענני תקשורת, על מקצוענותו ועל היותו קולגה מפרגנת לכולנו.

מה אאוכלת לצהריים? וואו... תלוי היכן אני נמצאת. זה יכול להיות צהריים בריא וזריז ב"צפרה" עם סלט בודהא בריאות וספרינג רול לצד מיץ מנדרין מרענן או פסטייה ממולאת בטלה וסילאן לצד סלט חמצמץ אצל אבי ביטון ב'אדורה' או אצל כל אחד מלקוחותיי האהובים.


(צילום: ניר לנדאו)


------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

אורלי סגל. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אורלי סגל/ניר לנדאו, מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • אורלי סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully