וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו העולים לגמר במכרז הסדרות של וואלה! ו-yes

וואלה! ברנז'ה

16.8.2009 / 11:16

ההצעות יופיעו באתר החל מה-23.8. השלוש שיבחרו על ידי גולשי אתר וואלה! yes, יזכו לתמיכה של 100 אלף שקל עבור צילומי סדרה לאינטרנט

המכרז הראשון בישראל להפקת סדרות עלילתיות לאינטרנט של וואלה! Yes הגיע לשלב הגמר. בתום תהליך מיון, בו נקראו כ-300 הצעות של יוצרים שביקשו ליצור סדרה עלילתית באינטרנט, נבחרו חמישה תסריטים:

"כאן גרים בכיף", סיטקום מאת עודד סמו, ימי ויסלר ומעיין בלום ובה אלוהים והשטן חולקים דירת רווקים בתל אביב. "ליברמן הקטן", דרמה קומית מאת טל חיון וירון קוור על אחיינו (הפיקטיבי כמובן) של השר אביגדור ליברמן שגם לו יש אספירציות פוליטיות, "כח סודוקו" סדרת נונסנס מאת דומינו גרוס והמון הפקות שעוסקת בשלושה חנונים המקבלים כוחות על ויוצאים להלחם ברשע המוחלט - דני רובס, "שוקופאי" דרמה קומית מאת אבירם שקד וחי נחום על שני לוזרים בני 17 שמנסים להשיג את הסקס הראשון בחייהם ו"הפרויקט", דרמה מאת עדי יגר על בחורה ששכניה לא מפסיקים להציץ לדירתה.

בשלב הגמר ידרשו היוצרים להכין VIDEO PITCH באורך של עד דקה בו הם ינסו לשכנע את גולשי וואלה! yes לבחור בהצעותיהם. קטעי הוידאו יוצגו באתר לדירוג הגולשים החל ב-23.8 למשך מספר ימים, כאשר שלוש ההצעות שיקבלו את מרב ההצבעות יזכו את יוצרן בתמיכה של 100 אלף שקל עבור צילומי הסדרה. הסדרות ישודרו בוואלה! yes עם סיום תהליך הפקתן.

מכרז סדרות האינטרנט של וואלה! yes הוא המכרז הראשון בישראל שהזמין יוצרים ליצור סדרות עלילתיות לאינטרנט. כלל הגולשים והיוצרים הוזמנו לשלוח תסריטים ליצירת סדרה אינטרנטית בכל נושא וז'אנר ולהשתתף במכרז דרך אתר yes.walla.co.il. במהלך חודש מאי, התבצע שלב המיון הראשוני בו נבחרו על ידי ועדת השופטים של וואלה! yes כ- 15 מועמדים שהגישו את ההצעות הטובות ביותר. בשלב השני, התבקשו היוצרים שנבחרו, להציג את הרעיון והתסריט בפני הוועדה שבחרה חמישה פיינליסטים מתוכם. בסך תשקיע השנה yes 300 אלף שקל בסדרות אינטרנט, שיתחלקו באופן שווה בין שלוש הזוכות במכרז.

  • עוד באותו נושא:
  • וואלה!
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully