וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגע בשמיים

וואלה! ברנז'ה

18.8.2009 / 14:04

אורי דיקשטיין, מנכ"ל שמיים תוכן והפקות הודיע על עזיבתו לאחר למעלה מעשור בקבוצת ענני תקשורת. עובדי שמיים יעברו למשרדי ענני תקשורת ברמת החי"ל

אורי דיקשטיין, מנכ"ל שמים תוכן והפקות, חברת ההפקות של ענני תקשורת, הודיע היום לאודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת, על רצונו לפרוש מתפקידו.

דיקשטיין, הקים בשנת 2005 את חברת שמיים אולם עוד לפני כן שימש כמפיק הראשי של חברת ענני תקשורת. ב-2006 רשמה הפיקה שמים תכנית עבור ערוץ MTV.

בין תכניות שהפיקה שמיים ניתן למנות את "אקזיט" ו"אודטה", שתיכן זוכות פרס מסך הזהב, שתי עונות של "קרב סכינים", "המשמר האזרחי", "הסיגריה האחרונה שלי", את סרטי "מוסר השילומים" של אורלי וילנאי וגיא מרוז שהופקו עבור yes דוקו ואת הסרט NO EXIT, שזכה בפרס הראשון בפסטיבל וולג'ין בירושלים בשנת 2006.

אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת מסר: "לאורי דיקשטיין זכויות רבות בהתפתחותה של ענני תקשורת במהלך השנים והוא בשר מבשרה של החברה. אני רוצה להודות לאורי על תרומתו לחברה במהלך השנים ובטוח כי דרכינו יצטלבו שוב במהרה".

אורי דיקשטיין: "אחרי תהליך חשיבה ארוך, אני יוצא לדרך חדשה ועצמאית, מלא התרגשות ושמח על ההזדמנות שנפלה בחלקי לעבוד בחברה כמו ענני תקשורת ולהקים את שמיים. אני שמח על הפרגון של אודי ומשוכנע ששיתוף הפעולה בינינו ימשך גם בעתיד".

בעקבות עזיבתו של דיקשטיין, הודיע אודי מירון על מעברם של שאר עובדי שמיים הממוקמת כיום באולפני הרצליה, למשרדי ענני תקשורת ברמת החי"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully