וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלח הארץ

וואלה! ברנז'ה

20.8.2009 / 15:22

מינויים חדשים בעיתון הארץ: שי גולדן מונה לעורך מוסף הארץ, מייקי דגן מונה לראש מערכת המוספים וסיון קלינגבייל לעורכת מגזין TheMarker

שי גולדן מונה לעורך מוסף הארץ. גולדן משמש כיום עורך מוסף "הארץ השבוע". כמו כל דבר טוב בתקשורת הישראלית החל גולדן את דרכו בוואלה! כעורך וכבעל טורים בוואלה! תרבות, ספורט, חדשות ועוד. הוא יחל בקרוב בחפיפה עם ניר בכר וייכנס לתפקידו אחרי החגים.

גולדן היה מבקר הטלוויזיה של מוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות, בעל מדור במוסף" 7 ימים" וכתב כתבות עבור שני המוספים. הוא היה עורך התרבות של מעריב. איחד בין מוסף השבוע והתרבות של מעריב למתכונתו הרחבה הנוכחית ולאחר מכן עזב לתפקיד סמנכ"ל תוכן בקבוצת ענני תקשורת. גולדן חזר לוואלה! בתפקיד סמנכ"ל השיווק ואחר כך כיהן כמנכ"ל וכעורך ראשי בשני מיזמי סטארט-אפ.

בשנת 2008 הצטרף גולדן לדה-מארקר וויק כבעל טור ומאוקטובר באותה שנה הוא עורך את מוסף "השבוע" של עיתון הארץ.

מינויים נוספים בהארץ: מייקי דגן מונה לראש מערכת המוספים של העיתון. דגן (42) שימש בשלוש וחצי השנים האחרונות כעורך מגזין TheMarker, והביא אותו מ-22 ל-35 אלף מנויים, ולתפוצה של כ-50 אלף עותקים כולל מכירות בדוכנים ולחברות. לפני כן שימש כסגן עורך המגזין במשך כשנתיים, כרכז מערכת הכלכלה של "הארץ" במשך כשלוש שנים ובתפקידים שונים בדסק הכלכלי. בעבר היה גם עורך החדשות של "צומת השרון" ומבקר תיאטרון ב"העיר". בסך הכל נמצא קרוב ל-20 שנים בקבוצת הארץ. התחיל את הקריירה העיתונאית כמשכתב בחלק ב' של "הארץ". בעל תואר ראשון בפילוסופיה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, ובעל תואר שני במינהל עסקים למנהלים מאוניברסיטת תל אביב. מייקי דגן ייכנס לתפקידו ב-8 בספטמבר.

את מקומו של דגן בעריכת מגזין TheMarker תמלא סיון קלינגבייל שמונתה לעורכת המגזין. קלינגבייל (37) שימשה בשלוש וחצי השנים האחרונות כסגנית וכמשנה לעורך מגזין TheMarker, עורכת אחראית על תחום הפרסום שיווק ומדיה ב-TheMarker ועורכת הכנסים של TheMarker. לפני כן שימשה במשך שלוש שנים ככתבת השיווק של הארץ TheMarker. בעבר שימשה בתפקידים שונים בעולם הפרסום, ובתפקידה האחרון שם כסופרוויזרית במשרד הפרסום פובליסיס-אריאלי. סיון קלינגבייל תחל היום בחפיפה עם מייקי דגן, ותיכנס לתפקידה ב-8 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully