וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבריק'ה נולד

איילה צורף

23.8.2009 / 11:54

בנק דיסקונט רכש את ברייק הזהב של גמר "כוכב נולד" תמורת 200 אלף שקל. בפרסומת שאורכה יהיה 70 שניות, יככב מודי בר-און הפרזנטור הוותיק של הבנק

בנק דיסקונט רכש את פרסומת "ברייק הזהב" של גמר התוכנית "כוכב נולד" תמורת 200 אלף שקל - כך מסרה דוברת הבנק הבוקר. מדובר בפרסומת בודדת שמשודרת בדקה שלפני ההכרזה על הזוכה בגמר, שייערך בסוף אוגוסט באילת. "כוכב נולד" היא תוכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, וזוהי עונתה השביעית.

מהבנק נמסר כי בפרסומת, שאורכה יהיה 70 שניות, יככב מודי בר-און הפרזנטור הוותיק של הבנק, בסרטון שיסכם את המהלכים השיווקיים המרכזיים שערך הבנק בקיץ, בהם פתיחת סניפים עד 8 בערב, משלוח כרטיס אשראי עד בית הלקוח ופתיחת סניפים ביום שישי. משרד הפרסום של הבנק הוא יהושע tbwa.

לשם השוואה, חברת הלוויין yes רכשה את ברייק הזהב בגמר תוכנית "המרוץ למיליון" של רשת לפני כשנה תמורת 150 אלף שקל.

בגמר "האח הגדול vip" לפני כשנה וחצי שילמה בזק לקשת 210 אלף שקל בעבור "ברייק הזהב", והמשדר השיג רייטינג של 32% בקרב משקי בית יהודיים. בגמר העונה הראשונה של "נולד לרקוד", גם היא תוכנית של קשת, שילם בנק דיסקונט כ-180 אלף שקל ל"ברייק הזהב" במשדר שהניב רייטינג של 34%. ב-2006 שילמה ראלקו יבואנית שארפ לקשת 250 אלף שקל לברייק הזהב בגמר "כוכב נולד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully