וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב מצטרף למכרז ליועץ תקשורת לחברת החשמל

איילה צורף

25.8.2009 / 16:57

רהב מתמודד בפעם הראשונה מזה שנים על תפקיד במגזר הציבורי. ההערכות הן כי סיכוייו של אייל ארד גבוהים יותר

גם רני רהב הצטרף למכרז על ייעוץ תקשורת לחברת החשמל - כך נודע ל-themarker. זו תהיה הפעם הראשונה מזה שנים שרהב יתמודד במעכרז לתפקיד יועץ תקשורת לגוף ציבורי או ממשלתי, מלבד אל על שבה טיפל עוד כשהיתה בידיים ממשלתיות. בראיונות שנתן רהב בעבר הוא הסביר כי אינו מעוניין להתקרב למשרות בעלות אופי פוליטי.

רהב יתמודד מול איל ארד, המכהן מזה שלוש וחצי שנים כיועץ התקשורת של חברת החשמל, ללא מכרז. זאת, משום שעד כה חוק המכרזים לא חייב את חברת החשמל לערוך מכרז ואילו עם שינוי החוק, הוחלט בדירקטוריון לערוך מכרז לתפקיד. הערכות הן שסיכוייו של ארד הם הגבוהים ביותר לזכות.

מדובר במכרז שמסעיר את ענף יחסי הציבור בתקופה האחרונה, והיום בבוקר הגיע המועד האחרון להגשת הצעות. פרט לרהב ולארד, הגישו הצעות גם עמירם פליישר, רוני רימון ותמי שינקמן (באמצעות המשרד רימון-כהן-שינקמן), שלמה פרץ, דפנה טריוואקס, gcs ועוד. ההערכות הן כי לא מדובר בשכר גבוה. מוטי שרף, ששימש עד לפני שנתיים כיועץ התקשורת של חברת החשמל, אומר שלא יתמודד במכזר משום שמדובר בשכר נמוך תמורת היקף עבודה גבוה. מאידך, המשרה מזמנת נוכחות במוקדי כוח והשפעה בענף התשתיות עתיר התקציבים.

מערך יחסי הציבור של חברת החשמל כולל כיום שלושה מרכיבים: בראשו עומד הדובר הוותיק דדי גולן, שבלשכתו עובדים שלושה אנשים ותחתיו מועסקים כמה דוברים מחוזיים. פרט לארד מועסק במערך יחסי הציבור של החברה גם איש יחסי הציבור עמירם פליישר, שזכה לפני שנה במכרז למתן שירותי ייעוץ תקשורתי בתחום הפיננסים ושוק ההון. בדצמבר יסתיים החוזה בין הצדדים, וגם שירותים אלה עומדים כיום למכרז. ייתכן שהחברה תחליט להשאיר את פליישר שנה נוספת בתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully