וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת ערוץ הספורט התפטרה לאחר שלטענתה הוטרדה מינית

ענת קם

25.8.2009 / 17:40

העובדת והבכיר עליו התלוננה מסרו את גרסאותיהם ליועצת המשפטית של הערוץ. בערוץ נקבע כי הארוע אינו עונה להגדרה של הטרדה מינית. טרם הוגשה תלונה במשטרה

עובדת בערוץ הספורט התפטרה לאחר שהתלוננה בפני מנהליה על הטרדה מינית מצד אחד העובדים הבכירים בערוץ. העובדת פנתה אל המשנה למנכ"ל ערוץ הספורט שכי פרנץ והתלוננה על מגע בלתי הולם – חיבוק ונשיקה, לאחר פגישה זו החליטה להתפטר מעבודתה בערוץ.

העובדת נפגשה לאחר התפטרותה גם עם מנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר ושטחה בפניו את הטענות. בעקבות הפגישה עם בר, זומנו העובדת והבכיר להציג את גרסאותיהם בפני היועצת המשפטית של הערוץ, עורכת הדין תמר פז-תאני. בסופו של דבר נקבע על ידי הערוץ כי האירוע אינו עונה להגדרה של הטרדה מינית ובשל העובדה כי העובדת לא התלוננה במשטרה, לא הושעה הבכיר מתפקידו.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "לאחר תחקור המקרה בידי הגורמים הרלוונטיים בערוץ, לרבות הגורמים המשפטיים, לא הצלחנו להגיע למסקנה שהמקרה עונה להגדרת 'הטרדה מינית'. יחד עם זאת, הובהרו למתלוננת כל האפשרויות החוקיות העומדות בפניה, לרבות הגשת תלונה במשטרה. במקביל הובהרו לעובד, למען הסר כל ספק, מלוא הוראות החוק למניעת הטרדה מינית ואת החשיבות והמשמעות הרבה שמייחסת החברה לעמידה בהוראות החוק למניעת הטרדה מינית".

העובדת סרבה להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully