וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני בלייר מחרים את טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה

ענת קם

26.8.2009 / 12:37

יושב ראש איגוד הבמאים, מועמד לשלושה פרסים על הסדרה "פרשת השבוע" הודיע ליושב ראש האקדמיה מארק רוזנבאום כי בכוונתו להעדר מהטקס

יושב ראש איגוד הבמאים רני בלייר הודיע ליושב ראש האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע, המפיק מארק רוזנבאום, כי אין בכוונתו להגיע לטקס פרסי האקדמיה שיתקיים ביום שישי הקרוב בשל המשבר הקשה בו נמצאת תעשיית הטלוויזיה בשנה האחרונה. במכתבו כותב בלייר, המועמד לשלושה פרסים בקטגוריות שונוות בטקס, כי יראה מבוכה גדולה לקום לקבלת פרס, אם יזכה, בשל ביטולי ההפקות והקפאת עבודתם של יוצרים רבים בשנה האחרונה.

בלייר כותב: "כיושב ראש איגוד הבמאים נוכחותי באולם בו נחגגת האשליה שיש וקיימת יצירה ישראלית מקורית בטלוויזיה המסחרית של השנה האחרונה תהיה חסרת אתיקה ציבורית ואישית כלפי כל מה שאנחנו מאמינים בו, זעקתנו המשותפת על שמירת חוק על פי מכרז, מאבקינו על חיזוק ושימור חופש הביטוי, מלחמתנו על פלורליזם רעיוני ואידיאולוגיה תרבותית ערכית. כאזרח מהשורה שמגיע לו הרבה יותר טלוויזיה מעניינת ומאתגרת ונגזלת ממנו האפשרות לצפות בשידור איכותי, עשיר וערכי יותר אני מוצא לנכון להביע את מחאתי בהפגנת היעדרותי מהטקס".

בלייר מועמד השנה לפרס על הסדרה "פרשת השבוע" ששודרה ב-HOT בקטגוריות הדרמה הטובה ביותר, הבימוי הטוב ביותר בסדרת דרמה והתסריט הטוב ביותר בסדרת דרמה. רוזנבאום, היה שותף בשנה האחרונה למאבק היוצרים בזכייניות הערוצים המסחריים וברשות השנייה בעקבות הקפאת העבודה ביצירה המקומות בשל המשבר הכלכלי.

מארק רוזנבאום אמר בתגובה למכתבו של בלייר: "אני מאוד מצטער שרני לא רוצה להשתתף בטקס. מאידך אני מבין את עמדתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully