וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורות בעולם הערבי

ענת קם

26.8.2009 / 16:56

אומר זאת כך, אהוד: כתבת הערבים של גלי צה"ל שמרית מאיר עוזבת את התחנה וכתב הערבים לשעבר של הארץ יואב שטרן הסתדר במרכז פרס לשלום

שמרית מאיר עוזבת את גלי צה"ל. מאיר, הכתבת לענייני ערבים של התחנה בשבע השנים האחרונות הודיעה היום לראש מערכת החדשות גלית אלטשטיין ולמפקד התחנה יצחק טוניק על רצונה לעזוב מסיבות אישיות. מאיר תישאר בתפקידה עד נובמבר, טרם מונה לה מחליף.

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים. שמרית מאיר מסרה בתגובה: "הייתה תקופה מאוד מעניינת ומאתגרת ודווקא בגלל האינטנסיביות אני צריכה פאוזה מהתחום. גם מבחינת התזמון של העזיבה שלי וגם מבחינה פרקטית אני מקווה שהדבר האחרון שאשדר בגלי צה"ל יהיה החזרה של גלעד שליט. כשנכנסתי לתפקיד עראפת עוד היה בחיים וסדאם חוסיין שלט בעיראק, כל מה שהיה יכול לקרות קרה. הכיוונים העתידיים שלי יהיו שונים בצורה משמעותית ממה שעשיתי עד עכשיו".

ועוד בענייני ערבים: יואב שטרן, עד לאחרונה הכתב לענייני ערבים של עיתון הארץ, מונה למנהל המחלקה הכלכלית-עסקית במרכז פרס לשלום. לפני כחודשיים עזב שטרן את העיתון לאחר שש שנים ככתב לענייני ערבים.

בעבר עבד שטרן בתכנית החדשות בערבית "השבוע" של חדשות ערוץ 2 והגיש את התכנית בערבית "נוכחים - כיאן" בטלוויזיה החינוכית יחד עם עביר בכר.

יואב שטרן מסר בתגובה: "זה תחום מאתגר ומאוד רלוונטי למצב במדינתנו. אני מצפה לעשייה חדשה בתחום שונה מהתקשורת ושמח על הבחירה של מרכז פרס ושלי".

כתב מוסף הספורט של מעריב ניר איסקוב חוצה את הקווים ועובר לתפקיד מקביל במוסף הספורט של ידיעות אחרונות. איסקוב עובד במעריב בשנתיים וחצי האחרונות ומסקר את קבוצות הכדורגל מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה, בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל ועוד. בעבר עבד בעיתון הארץ ובוואלה! ספורט.

ניר איסקוב אישר את הפרטים אך סירב להוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully