וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריב קרני מונה למנהל אתר הג'רוזלם פוסט

ענת קם

26.8.2009 / 17:21

איש הפרסום הותיק מונה מטעם נט אפיקי תקשורת המפעילה את האתר ויהיה אחראי על תפעולו השוטף, פעילויות מסחריות ובניית האתר החדש

יריב קרני מונה לתפקיד מנהל אתר Jpost.com, אתר האינטרנט של הג'רוזלם פוסט. קרני מונה לתפקיד מטעם חברת נט אפיקי תקשורת, המפעילה את האתר בהסכם מיקור חוץ עבור קבוצת מרקעי תקשורת מאז אפריל השנה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי קרני על תפעולו השוטף של האתר, ניהול פעילויות מסחריות-שיווקיות שונות ושיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים ובניית האתר החדש.

קרני, 38, בעל תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה שימש בשנים האחרונות במגוון תפקידים בתחום השיווק. את דרכו החל כמנהל פרוייקטים בחברות מחקר וסקרים ולאחר מכן עבד בענף הפרסום במשך עשר שנים, מתוכן כשש שנים כפלנר בכיר ומנהל מחלקת התכנון האסטרטגי במשרד הפרסום יהושע TBWA. ב-2006 הצטרף לחברת השיווק הויראלי "קטע קטע", שם שימש במשך שלוש שנים כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, הוביל את התרחבות החברה לחו"ל והיה שותף לגיוס השקעה מקרן הון בחברה.

סולי אברמוב, מנכ"ל משותף בנט אפיקי תקשורת מסרה: "השילוב בין ידע אינטרנטי וניסיון עשירים בעולם הפרסום, לצד ההיכרות המעמיקה עם השוק האמריקאי, הופכים את יריב לאדם המושלם לתפקיד. במיוחד בימים של שינוי מעמיק כל-כך באתר שיושק מחדש בקרוב. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ובטוחים כי יעשה חיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully