וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך האחרון של עולם הבידור

ענת קם

26.8.2009 / 19:46

ערוץ 10 ישדר קטעי וידאו נדירים וגילויים חדשים על חייו ומותו של דודו טופז, בגלי צה"ל יקדישו לו את התכנית "העולם מצחיק אז צוחקים"

גלי צה"ל וערוץ 10 יקדישו שידורים מיוחדים לדודו טופז. במוצאי שבת הקרובה ישודר בערוץ 10 "מותו של מלך הרייטינג", סרט תיעודי בהגשת חיים אתגר שעל פי ערוץ 10 יחשוף גילויים חדשים מחייו של טופז, כולל חודשיו האחרונים. בסרט ייחשפו לראשונה קטעי וידאו ביתי נדירים של טופז ומרואיינים בו חבר קרוב שטופז ביקש להתוודות בפניו על סודו יום לפני שנעצר, החוקר הפרטי שעקב מקרוב במשך חצי שנה אחר פרשת התקיפות של בכירי התקשורת, העיתונאים רז שכניק ורענן שקד שדודו טופז תכנן לתקוף אותם ועוד.

החוקר הפרטי, איציק אפרים, בעלי חברת "פוקוס קב"טים", המשמש כקצין הביטחון הראשי של "קשת", מספר בסרט: "מכתבי הסחיטה היו מאוד מסודרים. היה ניתן להבין שמי שכותב אותם תכנן את צעדיו. היה בהם המון רוע. המון אכזריות. האיומים היו ממשיים. זה הכניס אותי קצת ללחץ כי אני הייתי אחראי לשלומו של אבי ניר". את הסרט ערכה רחל שחר וביימה עדי פרוסט והוא ישודר בשעה 20:15.

גלי צה"ל תקדיש את תכנית המערכונים השבועית "העולם מצחיק אז צוחקים" לזכרו של דודו טופז. בשבת הקרובה ובשבת הבאה, 5 בספטמבר, תשודר בגלי צה"ל בשעה 10:00 תכנית שהגיש טופז בתחנה ב-1992 בעריכת יורם רותם, בה הוא השמיע את מיטב המערכונים מתכניות היחיד שלו וסיפר על הרקע לכתיבתם.
לפני המערכון "דברים קטנים ומעצבנים" אומר טופז בתכנית: "אני שמח שאמנון דנקנר כתב לי את המערכון הזה ולא את הביוגרפיה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully