וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצרים ביורק

ענת קם

26.8.2009 / 21:59

חמש דקות לפני שידורו, הורה בית המשפט העליון להוציא מתחקיר "שומר מסך" את הקטע הכולל יריקה כחלק מטקס חליצה ברבנות. שידור התחקיר נדחה

שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין פסל הערב (רביעי) לשידור את תחקיר "שומר מסך" על טקסי החליצה ברבנות דקות ספורות לפני שידורו. חמש דקות לפני תחילת התכנית, בשעה 20:55, קבע השופט רובינשטיין כי התחקיר ישודר ללא הקטע הכולל את היריקה במהלך הטקס. במהלך הדיון הבהירו נציגי התכנית כי לא ניתן להסיר קטע משידור מוקלט בהתראה כה קצרה ומשמעות החלטה זו היא בפועל ביטול התכנית, אולם השופט קבע כי התחקיר ישודר ללא הקטע. בשל כך בוטל הערב שידור התחקיר.

בית המשפט המחוזי אישר אתמול את שידור התחקיר, החושף כיצד נראה טקס חליצה ברבנות. אישור בית המשפט הגיע לאחר שביום חמישי שעבר, שעה וחצי לפני שידור התכנית, הוצא צו מניעה נגד שידורה ובמקומה שודרה תכנית בשידור חוזר. לאחר החלטת בית המשפט מהשבוע שעבר הכינו במערכת "שומר מסך" תכנית ללא התחקיר, שיועדה לשידור הערב, אולם בעקבות אישור בית המשפט התכנית נערכה מחדש עם התחקיר. כעת, בעקבות החלטת בית המשפט העליון, משודרת התכנית ללא התחקיר.

אמנון לוי מסר בתגובה: "אני רואה בזה פגיעה חמורה בזכות הציבור לדעת. מצער אותי ששופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין פסל את שידור התחקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully