וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבץ חלקי

ענת קם

31.8.2009 / 1:21

האם סרבו קשת, רשת וערוץ 10 לשדר פרסומת ל-yesMaxHD, בגלל שהמכשיר מציע אפשרות של ויתור על צפיה בפרסומות?

בחברת הלווין yes טוענים כי זכייניות הערוצים המסחריים סירבו לשדר פרסומת הממחישה את יכולת הרצת הפרסומות ב-yesMaxHD. הקמפיין יעלה על גבי מסכי yes בלבד החל מיום שלישי הקרוב. לפני כארבעה חודשים השיקה yes את המכשיר המאפשר ליהנות מיכולות ההקלטה והצפייה האישית לצד איכות הצפייה ב-HD. על פי נתוני החברה, עד כה רכשו את הממיר כ-30 אלף לקוחות.

הקמפיין יעלה בערוצי הבית של yes ויסתמך על סרט ההשקה של המכשיר, בו מוצג משחק כדורגל בין שתי קבוצות של אנשי מערות לצד עשרות ניצבים ובשילוב של דינוזאורים באנימציית תלת ממד. הסרט מתחיל באופן רגיל ואז עובר למהירות גבוהה המדמה הרצת פרסומת. לטענתyes, זכייניות הערוצים 2 ו-10 סירבו לשדר את הקמפיין.

בקשת, רשת וערוץ 10 סרבו להתייחס לטענות, אולם גורמים בקשת ציינו כי הקמפיין כלל לא הועבר אליהם לאישורו לפני שידור אולם ב-yes דחו טענה זו.

דרור בהט סמנכ"ל השיווק של חברת yes: "מהפכת הצפייה שכולל ה-yesMaxHD נמצאת בעיצומה ומתבטאת בכ-30 אלף לקוחות החברה שכבר הצטרפו לשירות ובסך הכל בכ-200 אלף לקוחות בעלי מכשירי yesMax אשר נהנים מחוויית צפייה פרסונאלית המותאמת לצרכיהם. הרצת הפרסומות בקרב לקוחות ה-max הינה אחד היתרונות עליו מדווחים הלקוחות המשתמשים במכשיר. ממחקר שערכה החברה במרץ 2009 עולה כי 85% מהלקוחות בעלי מכשיר MAX משתמשים ביכולת להריץ פרסומות בדומה לנתונים שאנו מכירים מחוץ לארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully