וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו ברכילות ומשם תתקדמו

ענת קם

2.9.2009 / 13:17

עורך חדש לסאן הבריטי: דומיניק מוהאן סגן העורכת בשנתיים האחרונות, יחליף את רבקה ברוקס שקודמה לתפקיד אחר בקבוצת ניוזקורפ

דומיניק מוהאן מונה לעורך הצהובון הבריטי הפופולארי הסאן ויחל היום (רביעי) את תפקידו. קבוצת ניוזקורפ בראשות רופרט מרדוק, המוציאה לאור את העיתון הנפוץ ביותר בבריטניה, הודיעה בשבוע שעבר כי מוהאן, סגן העורכת בשנתיים האחרונות, יחליף את רבקה ברוקס שקודמה לפני כחודשיים לתפקיד אחר בקבוצה. מוהאן נחשב המועמד המוביל לתפקיד

מוהאן, 40, החל לעבוד בעיתון ב-1996 במדור הרכילות "ביזאר" ולאחר שנתיים מונה לעורכו. בהמשך החל לכתוב טור אישי בעיתון ומילא תפקידי עריכה שונים עד למינויו לסגנה של ברוקס. מוהאן יהיה העורך השביעי של הסאן מאז רכש אותו מרדוק לפני כארבעים שנה.

אתר הגארדיאן הבריטי מדווח כי מוהאן אמר עם מינויו: "אני מאמין שהסאן הוא העיתון הטוב ביותר בעולם. זו זכות גדולה להתמנות לעורכו ואני כבר לא יכול לחכות להתחיל בתפקיד".

ג'יימס מרדוק, בנו של רופרט ויושב ראש חברת הבת של ניוזקורפ באירופה ואסיה, אמר שמוהאן חלק את התשוקה של ברוקס לעיתונות משפיעה והוסיף: "תחת המנהיגות של רבקה, ה 'סאן' הלך והתחזק וקיבע את מעמדו כעיתון הפופולארי ביותר בבריטניה, תוך 'גניבת' קוראים מהמתחרים. אני שמח להודיע על קידומו של דומיניק ומצפה לראות אותו ממשיך את ההצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully