וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלף משוגע

ענת קם

2.9.2009 / 20:18

ערוץ 10 שידר אתמול בשידור חוזר תכנית מיסטיקה מיוני 2008 בה חוזה קורא בקלפי טארוט את מותו של דודו טופז. ערוץ 10: "אנו מתנצלים"

ערוץ 10 שידר היום (רביעי) אחר הצהריים שידור חוזר של התכנית "זמן מיסטיקה" בה חוזה קורא בקלפי טארוט את מותו של דודו טופז. בתכנית, ששודרה לראשונה ביוני 2008, קובע המיסטיקן דרור משולם באמצעות קלפי טארוט כי טופז הוא אדם פזיז שתקוע בנסיבות שאינן תלויות בו, וכי הוא צפויה לעבור תקופה לא הרמונית, לא פשוטה שלא תכלול את הקאמבק המיוחל. במהלך הקריאה שלף משולם את קלף המוות, ונשאל על ידי מנחת התכנית גלית נחום-לאומי אם הכוונה למוות פיזי. לדברי משולם, הכוונה אינה בהכרח למוות פיזי, אבל יש אפשרות כזו.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אכן מדובר בחוסר רגישות והעניין ייבדק. בכל מקרה, אנו מתנצלים".

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף דרור משולם: "אחד הדברים שרואים בשידור החוזר זה ההתגשמות של התחזיות של המיסטיקנים, למרות שבמקרה הזה זה מצמרר. ב 'זמן מיסטיקה' נתנו לנו הרבה סלבס לנתח ובתכנית הזאת היה בין היתר דודו טופז. אני חזיתי שנה קשה, רצופה סיבוכים וחלק מהתחזיות היה קלף המוות. השפה הרוחנית מתייחסת לקלף המוות כסימן של שינויים מהותיים ולא בהכרח למוות פיזי אבל הצירוף של כל מה שהיה בניתוח מצמרר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully