וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפרסום של אגד יוצא למכרז

איילה צורף

3.9.2009 / 10:21

תקציב הפרסום של החברה לשנת 2009 עמד על כ-1.5 מיליון דולר והוא נוהל על ידי אליקים הרמן, יורו תל אביב ומקאן אריקסון. המכרז יתפרסם בתוך שלושה חודשים

אגד תפרסם בתוך שלושה חודשים מכרז לניהול תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל-TheMarker. תקציב הפרסום של החברה ל-2009 הוא כ-1.5 מיליון דולר.

לפי הערכות המבוססות על נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנים האחרונות היה תקציב הפרסום של אגד 2-3 מיליון דולר בשנה. רוב התקציב מטופל באליקים הרמן - שהחוזה עמו הסתיים - ואילו חלקים קטנים ממנו מטופלים ביורו תל אביב ובמקאן. מנהל אגף השיווק של אגד, אייל יחיאל, אמר כי עדיין לא הוחלט מי יוכל להשתתף במכרז ומה יהיו תנאי הסף. הוא הוסיף כי בשנים הבאות היקף התקציב אמור להיות 1-1.5 מיליון דולר בשנה.

אליקים הרמן זכה במכרז לניהול תקציב הפרסום של אגד בתחילת 2005. לפני אותו מכרז פנתה החברה לעשרה משרדי פרסום, ובהם זרמון-גולדמן, פובליסיס-אריאלי ודרורי שלומי. כמה מהם דחו את הפנייה בשל מספרם הרב של משרדי הפרסום שהוזמנו להשתתף במכרז - על אף שהתקציב היה גבוה יחסית - 5-6 מיליון שקל בשנה. לשלב הגמר במכרז עלו שלושה משרדים: גליקמן-נטלר-סמסונוב, ברוקנר-נטע ואליקים-רגב (שמאז שינה את שמו לאליקים הרמן לאור שינוי במבנה הבעלות).

המשרדים שעלו לשלב הגמר הציגו בפני אגד פרזנטציות בתחילת 2005, אך לחברה נדרשה כמעט שנה כדי להחליט מי יהיה המשרד שיטפל בתקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully