וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים באוויר

ענת קם

3.9.2009 / 16:09

ערוץ 10 ישנה את לוח השידורים כדי להתאימו לדרישות הרשות השנייה: בחודש הבא תשובץ הדרמה "מגדלים באוויר" והשידור החוזר בשבת ייצא מחוץ לפריים טיים

ערוץ 10 שינה את לוח השידורים שלו כדי לעמוד בכללי הרשות השנייה עם הוספת פרק נוסף של התכנית "הישרדות". כפי שפורסם ביום שלישי האחרון, הערוץ ישדר בחודש הקרוב מדי יום חמישי פרק בשם "הישרדות - האי הנעלם" שיציג את קורותיהם של שבעת המתמודדים שלא נבחרו לאחד משני השבטים המשתתפים במשחק.

על פי החלטת מועצת הרשות השנייה מחודש מרץ האחרון, יש הגבלות ודרישות לשידור תכניות מז'אנר עליון בהתאם לשעות השידור של תכניות בידור וריאליטי. בשל כך, הזיז הערוץ את השידור החוזר של הפרק של יום רביעי, המשודר בשבת אחר הצהריים, אל מחוץ לשעות הפריים טיים והוא ישודר בין השעות 17:30-19:00. על פי כלל הרשות, שעות הפריים טיים מתחילות ב-19:00. בנוסף, באוקטובר תשולב בלוח השידורים הדרמה "מגדלים באוויר".

נתי דינר, סמנכ"ל השיווק והפרוגרמינג של ערוץ 10: "אנו מציגים בכל שבוע לוח פריים טיים מגוון הכולל לצד תכנית הריאליטי 'הישרדות - הפיליפינים' גם תכניות רבות מתחום התעודה, ז'אנר מיוחד ובקרוב גם דרמה. לוח שידורים כזה מבטיח לצופים תוכניות בידור אסקפיסטיות לצד תוכניות עם חומר למחשבה".

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "אין מניעה לאשר את השינויים שבוצעו בערוץ 10 בלוח השבועי שכן התמהיל בין היקף תוכניות הריאליטי לתוכניות סוגה עלית נשמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully