וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי דני בלוך הלך לעולמו

ענת קם

4.9.2009 / 14:22

בלוך, עורך העיתון "דבר" וחבר הנהלת אגודת העיתונאים, התמוטט בדרך לשידור בקול ישראל. אריה שקד: "הוא הותיר אחריו דורות של עיתונאים שצמחו על ערכי חופש הביטוי"

העיתונאי דני בלוך הלך היום (שישי) לעולמו בגיל 68. בלוך, מוותיקי העיתונאים בארץ, מילא תפקידים רבים בתקשורת. בעבר היה כתב ועורך חדשות בקול ישראל, במשך 30 שנה עבד בעיתון "דבר", היה כתב ופובליציסט ובין השנים 1991-1995 שימש עורכו האחראי של העיתון. כמו כן, עמד בראש האיגוד המקצועי הארצי של עיתונאי ישראל, היה חבר הוועד המנהל של רשות השידור ומליאת רשות השידור וחבר במועצת הרשות השניה. אמו, דורה בלוך, נמנתה על חטופי מטוס אייר פראנס לאנטבה ב-1976 ונרצחה לאחר שאושפזה בבית חולים מקומי.

בשנים האחרונות כתב טור קבוע בעיתון "ג'רוזלם פוסט", ערך והגיש תכניות ברשת א' של "קול ישראל", השתתף בשידורי מוסיקה קלאסית ברשת ב' של "קול ישראל" וכתב בלוג באתר האינטרנט "רשימות". אתמול עוד הספיק לכתוב את הפוסט האחרון שלו, בנושא גלעד שליט.

היום בבוקר הגיע בלוך לאולפני קול ישראל בתל אביב, שם התמוטט והובהל לבית החולים איכילוב ולאחר מכן נפטר. ביום ראשון הקרוב יוצב ארונו בבית סוקולוב בתל אביב.

אריה שקד, מנהל קול ישראל: "דני בלוך עזב אותנו בעת שעסק באחד הדברים האהובים עליו והוא הקלטת תכנית רדיו. דני בלוך הותיר אחריו דורות של עיתונאים שצמחו על ערכי חופש הביטוי והפתיחות גם לשונה. יהי זכרו ברוך".

יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב: "דני בלוך היה מעמודי התווך של אגודת העיתונאים בתל אביב. כחבר הנהלה התייעצנו איתו בכל דבר ועניין, אני באופן אישי לא עשיתי שום פעולה בעלת משמעות לאגודה מבלי להוועץ בדני וזאת בשל הערכתי הגדולה לאיש, פועלו וידענותו שהוסיפה לי המון באופן אישי. גם אתמול, בעקבות התערוכה הבעייתית שהייתה (תערוכת המחבלות הקדושות, ע.ק.), התייעצנו איתו כיצד לפעול בעניין והפעולה שנקטנו הייתה בעצה אחת איתו. זה אובדן קשה לאגודה, אני איבדתי חבר אישי והאגודה איבדה אדם בעל שיעור קומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully