וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקפא פרסום מכרז חדש על ערוץ 10

ענת קם

6.9.2009 / 16:21

מנכ"ל הרשות השניה ובכירי האוצר הסכימו כי הקרן המשותפת לאוצר ולזכייניות תוקם עד סוף השנה ובמקביל עד סוף נובמבר יסתיימו ההליכים המנהליים לביצוע הרפורמה בשוק התקשורת

מועצת הרשות השנייה החליטה על הקפאת פרסום המכרז לערוץ 10. בעקבות דו"ח מנכ"ל הרשות מנשה סמירה כי מסתמן בסיס להסדר אשר יאפשר את הארכת הזיכיון של ישראל 10, החליטה המועצה להקפיא את פרסום המכרז.

מנכ"ל הרשות מנשה סמירה הציג בדיון הסכמה אליה הגיע עם האוצר בישיבה היום בבוקר, לפיה הקרן המשותפת לאוצר ולזכייני השידור המסחרי תוקם עד סוף השנה ובמקביל עד סוף נובמבר יסתיימו ההליכים המנהליים לביצוע הרפורמה בשוק התקשורת, הכוללת הקמת הגוף הרגולטורי המאוחד ("ברית המועצות") והיערכות למעבר לשיטת רישיונות. בקרן צפוי האוצר להפקיד בין 30-40 מיליון שקל והזכיינים יפקידו סכום זהה. קרן זו תתן מענה גם להפקות הקולנוע. בעקבות הסכמה זו הוחלט ברשות להקפיא לעת עתה את המכרז על הערוץ עד לקבלת המסמכים המלאים ממשרד האוצר.

הדבר מותנה באישור סופי של משרדי הממשלה והגשת הצעת הסדר מתוקנת וסופית על ידי ישראל 10 . בישיבת המועצה הבאה יגיש מנכ"ל הרשות השניה את המלצתו הסופית ויצרף את המסמכים הרלוונטיים החתומים והמאושרים.

ועדת הכלכלה של הכנסת כבר קבעה סדרה של דיונים בנושא רפורמת השידורים. שר התקשורת משה כחלון מסר: "אין ספק כי הסדרת חלק של הענף, משליכה על חלקים אחרים בו, ולכן, יש צורך להסדיר את הענף בראייה כוללת ומקיפה".

מערוץ 10 סרבו להגיב לידיעה. מזכיינית ערוץ 2 רשת נמסר: "רשת מברכת על ההסכם המסתמן וממתינה ללמוד את פרטיו. עם זאת, אנו מצפים כי כל מתווה שיוחלט בדבר ערוץ 10 ימולא במלואו גם לגבי זכייניות ערוץ 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully