וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המתקפה - צרות עין של מעריב"

ענת קם

10.9.2009 / 11:45

אחרי שאראל סג"ל כינה במעריב את העדויות ממרתף השבי של שליט "עלילת סנאף מודפסת", מגיבה הוצאת ידיעות: "הוצאת מעריב היתה במשא ומתן עם א-שאפעי על הוצאת הספר"

כתב מעריב אראל סג"ל פרסם היום מתקפה חסרת תקדים על העיתון המתחרה, "ידיעות אחרונות" בעקבות פרסום העדויות ממרתף השבי של גלעד שליט. במאמרו מכנה סג"ל את הפרסום "פורנו עיתונאי" ו"עלילת סנאף מודפסת" וטוען כי הפרסום נועד לקדם אך ורק את הספר של סלימאן א-שאפעי ולא את שחרור שליט. סגל אף כותב כי ידיעות הפך לשופר החמאס בשם הרייטינג.

בידיעות אחרונות טוענים כי הרקע למאמר הוא מאבק בין ההוצאות של ידיעות ומעריב ולא בין העיתונים. גורם בהוצאה אמר לוואלה! ברנז'ה: "כל המתקפה נובעת מצרות עין של מעריב, שהוצאת הספרים שלו הייתה במשא ומתן עם סלימאן א-שאפעי על הוצאת הספר. אם מדובר בפרסום כל כך בעייתי, מדוע מעריב רצה לפרסם אותו בעצמו? הספר נכתב בתיאום ובאישור מלא של אביבה ונעם שליט. 'תוציאו אותו בהקדם האפשרי', אמר נעם שליט למחבר הספר ולעורך רמי טל. בני הזוג שליט אף הגיעו אתמול למשרדי ידיעות אחרונות וקיבלו את העותקים הראשונים. הוצאת ידיעות תעביר את כל ההכנסות מהספר למטה המאבק לשחרור גלעד שליט".

אראל סג"ל אמר כי "כתבתי את מה שהיה לי להגיד, הדברים ברורים". גורם במעריב הוסיף כי "מדובר בניצול ציני של כאב משפחת שליט שיעשו הכל כדי להביא לשחרורו ואינם יכולים להתנגד לפרסומים בנושא. זו חדירה לצנעת הפרט ובגלל שזה ידיעות להרבה אנשים אין אומץ להגיד את זה".

יואב צור, העורך הראשי של מעריב, סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully