וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ואסף זכו בגמר "הבלוק"

ענת קם

10.9.2009 / 23:30

צמד בעלי הגלריה זכו הערב ב-400 אלף שקל לאחר שהדירה ששיפצו במהלך פרקי התכנית נמכרה במחיר הגבוה ביותר

גל דובדבני ואסף אוחיון הם הזוכים בגמר "הבלוק" ששודר הערב בערוץ 10, במסגרתו התקיימה מכירה פומבית של דירות "הבלוק" ברחוב מזא"ה. הדירה שעיצבו השניים נמכרה בסכום הגבוה ביותר, 1.4 מיליון שקל ואחוז ההשבחה הגבוה ביותר, 59.6%. השניים זכו בפרס כספי בגובה 400 אלף שקל.

למקום השני הגיעו אייל ושני, שהחליפו את הזוג המודח שרית ואוהד ודירתם נמכרה בסכום של 1.38 מיליון שקל ו-51.6 אחוזי השבחה. למקום השישי הגיעו קיקו ומורין שדירתם נמכרה בסכום מעט יותר גבוה אולם אחוז ההשבחה עמד על 40.2% בלבד. למקום הרביעי והאחרון הגיעו מאיה ואלעד, שדירתם נמכרה בסכום של 1.36 מיליון שקל ו-38.9 אחוזי השבחה. הזוגות שלא הגיעו למקום הראשון זכו בנופש זוגי באירופה.

הגרסה הישראלית של "הבלוק" בהפקת חברת שמיים מבוססת על הפורמט האוסטרלי המצליח The Block בו חמישה זוגות מקבלים חמישה מבנים ריקים, אותם עליהם להפוך לדירות מגורים מושלמות, החל בתכנון המבנה ובנייתו וכלה בריהוט. בנוסף לשיפוץ הדירות, המשתתפים שיפצו גם את שטחי המגורים המשותפים כמו חדר המדרגות, לובי הכניסה ועוד. הגרסה הישראלית לא זכתה להצלחה גדולה וממוצע הצפייה העונתי של פרקי הסדרה עומד על כ-9.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully