וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש המסתורין

ענת קם

10.9.2009 / 20:16

מחלקת הביטחון בידיעות אחרונות בודקת מי מציג עצמו בשבועיים האחרונים כעוזרו של הכתב צחי קומה

מחלקת הביטחון של ידיעות אחרונות החלה לבדוק אדם שמתחזה לעוזר של כתב הבידור והחברה של העיתון צחי קומה, שהתחזה גם לכתבת החברה של מוסף "סופשבוע" במעריב ליאורה גולדנברג-שטרן. בשבועיים האחרונים יוצר האדם קשר עם קומה וגולדנברג-שטרן ומנסה לדלות פרטים על אירועים עבור הכתב שלו הוא עוזר. כך לדוגמה, התקשר המתחזה לקומה וביקש בשם גולדנברג-שטרן פרטים על חתונת בתו החורגת של המיליארדר שלדון אדלסון.

במקרה אחר, התקשר המתחזה לגולדנברג-שטרן והציג עצמו כעוזר של צחי קומוי (הטעות במקור), ואמר שישמח אם יתנו לו פרטים על החתונה, בשם הקולגיאליות בין הכתבים. גולדנברג-שטרן אמרה שאם קומה מעוניין באינפורמציה שיתקשר בעצמו. לאחר מכן התקשר האיש בתור העוזר של צחי קובו (הטעות במקור). באחת השיחות הקליט קומה את המתקשר שטען שהוא במצב נפשי קשה והתנצל על כך, אולם מאחר שהמתחזה יצר שוב קשר המידע הועבר לעורכי העיתון ומשם למחלקת הביטחון. במעריב הנושא לא הועבר לבכירים.

ליאורה גולדנברג שטרן אמרה לוואלה! ברנז'ה: "אני מאשרת שהמתחזה התקשר אליי פעמיים עם עברית עילגת של מוכרן בשוק הכרמל וברור לי שמישהו הפעיל אותו שלמזלו הרע אנחנו מתחרים אחד בשני אבל שומרים על כללי משחק הגונים". את תגובתו של צחי קומה לא ניתן היה להשיג. בידיעות אחרונות סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully