וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון וקירשנבאום יזוזו מהשעה 19:00

ענת קם

11.9.2009 / 15:21

תכניתם של השניים תעבור למשבצת אחרת בעקבות התחייבויות לרשות השנייה ובמקומה תשובץ הדרמה "נשות הטייסים"

תכנית האקטואליה של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום תעזוב בחודשים הקרובים את משבצת השעה 19:00 ותעבור למשבצת אחרת, כך הוחלט לאחרונה בערוץ 10. במקום התכנית תשודר הדרמה היומית "נשות הטייסים" המצטלמת בימים אלה. ההחלטה התקבלה בעקבות התחייבויות התוכן החדשות של הערוץ במסגרת ההסדר עם הרשות השנייה להארכת זיכיונו.

"לונדון את קירשנבאום" שמפיקה חברת החדשות של ערוץ 10 עבור הערוץ משודרת מזה קרוב לחמש שנים ברציפות במשבצת שלפני המהדורה המרכזית. לפני כארבע שנים וחצי ניסו בערוץ לשבצם גם בימי שישי בערב אולם הניסיון לא צלח והתכנית הוסרה לאחר חודש בלבד. במהלך שידורי העונה הראשונה של "האח הגדול" ניסה ערוץ 10 לשבצם מולה בימי שלישי אך גם בנסיון זה זכתה בתכנית לצפייה נמוכה והתכנית ירדה לאחר שבועות ספורים.

בינואר 2009 הורה מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי לא לשדר את התכנית בעקבות סירוב השניים לקצץ במשכורתם כפי שנדרשו לעשות כל עובדי הערוץ. התכנית לא שודרה במשך שבועיים וחזרה למסך בלחץ הצופים.

במהלך מבצע "עופרת יצוקה" בעזה ושינוי לוח השידורים בעקבות האירועים שורה תכנית אקטואליה במתכונת גל פתוח בהגשת רפי רשף שזכתה לנתוני צפייה גבוהים. לאור הנתונים נשקלה בערוץ האפשרות להחליף בין התכניות ולשבץ את לונדון וקירשנבאום בשעה 17:00, במחשבה שרשף יהווה מקפצת רייטינג טובה יותר למהדורת החדשות. מהלך זה לא יצא לבסוף לפועל.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "כעת, משנפתר המשבר הקשה בו עמד ערוץ 10, ייערכו שינויים בלוח השידורים על מנת שנוכל לעמוד בכל מחויבויות התוכן שנקבעו במסגרת ההסדרה. אחד השינויים יהיה הזזת 'לונדון את קירשנבאום', בתיאום עם המגישים, למשבצת שידור אחרת ראויה לא פחות. אין לנו שום ספק שצופי התכנית יעקבו אחריה למשבצת החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully