וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמצנים כמו סקוטים?

ענת קם

15.9.2009 / 12:44

הערוצים הפתוחים מסרבים לרכוש מצ'רלטון את זכויות השידור של משחק הכדורגל בין הפועל ת"א לסלטיק הסקוטית וכעת מסתמן כי הוא לא ישודר

משחק הכדורגל בין קבוצת הפועל תל אביב וקבוצת גלזגו סלטיק הסקוטית במסגרת הליגה האירופית לא ישודר ביום חמישי הקרוב. חברת צ'רלטון, מפעילת הערוצים ספורט1 וספורט2 המשודרים בתשלום למנויי הכבלים והלווין, מחזיקה בזכויות השידור של שלב הבתים בליגה, שיחל ביום חמישי הקרוב. על פי כללי מועצת הכבלים והלווין משחק של קבוצה ישראלית במפעל בין לאומי חייב להיות משודר בערוץ פתוח, ומאחר שערוצי צ'רלטון משודרים בתשלום נאסר עליה לשדר את המשחק. בשלב המוקדמות שודרו משחקי הקבוצה בערוץ הספורט.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי צ'רלטון ניהלה משא ומתן עם ערוצים 1, 10 ורשת המשדרת ביום חמישי בערוץ 2, כדי למכור להם את המשחק, אולם כל הגופים סירבו בשל העלויות הגבוהות. מבחינה טכנית ניתן לפתוח את ערוצי צ'רלטון למנויי HOT ו-yes למשך זמן המשחק אולם ככל הנראה צ'רלטון לא תבקש לעשות זאת. בשלב זה מתוכננים לשידור המשחקים בין ראפיד וינה להמבורג ובין אברטון לא.א.ק אתונה בערוץ ספורט1 ושידור משולב של כל המשחקים בערוץ ספורט2.

בצ'רלטון סירבו להגיב לידיעה. ניצן חן, יושב ראש מועצת הכבלים והלווין, מסר כי עד יום חמישי יתקיים משא ומתן לבחינת אפשרויות שידור המשחק וכי כל הנושא יגיע לידי פתרון עם סיום עבודת המועצה בנוגע לשידורי הספורט בערוצים בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully