וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי של שנה

ענת קם

16.9.2009 / 15:26

מנכ"ל ערוץ 10 מעריך כי הרשות השניה תחליט מחר על הארכת זיכיון הערוץ. בהרמת כוסית לשנה החדשה אמר ורשבסקי: "קיבלנו הלוואה מהמדינה בתנאים קשים מנשוא"

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי הביע היום (רביעי) אופטימיות באשר לעתיד ערוץ 10, שיוכרע רשמית בישיבת מועצת הרשות השנייה שתתקיים מחר בצהרים. בהרמת הכוסית של עובדי הערוץ לכבוד ראש השנה אמר ורשבסקי: "שנה לא קלה עברה עלינו. בתחילתה חשבנו שהשמיים הם הגבול אך בהמשך היא הפכה למאבק הישרדות... בזכות רוח הצוות וההקרבה, גם של עובדי הערוץ והחדשות וגם של עובדי נענע 10, שרדנו את השנה החולפת, ואנו בפתחה של תקופה חדשה. אני מאמין שמחר תחליט מועצת הרשות השנייה על הארכת זיכיון ערוץ 10".

בהמשך דבריו הגדיר ורשבסקי את ההסדר שנחתם עם הרשות השנייה ומשרד האוצר כהסדר קשה והודיע כי למעלה ממחצית משעות הפריים טיים בשלוש השנים הקרובות יורכבו מסוגה עילית. לדבריו, "נוכיח לכולם, ולעצמנו, שגם בז'אנר העילי אפשר לעשות טלוויזיה איכותית, רלוונטית ובעלת ערך". בהתייחסו לדמי הזיכיון והתמלוגים שהערוץ חייב למדינה אמר ורשבסקי: "לא מחלו לנו על שקל מדמי הזיכיון והתמלוגים. לצורך התשלומים האלה קיבלנו הלוואה מהמדינה בתנאים קשים מנשוא; הלוואה צמודה עם 6.5% ריבית. אני ממליץ לשלי נרקיס מהשוק האפור לעבור קורס אצל אנשי האוצר. כמו שציינתי, טובות לא עשו לנו".

ורשבסקי הוסיף ואמר שבעלי המניות - יוסי מימן, רון לאודר וארנון מילצ'ן - יהיו ערבים באופן אישי להחזרת חובות הערוץ. ורשבסקי קרא לעובדי הערוץ להודות להם על תמיכתם לאורך השנים.

בסיכום דבריו התייחס ורשבסקי לתחרות מול ערוץ 2 והודה לעובדים על התגייסותם למאבק: "אני משוכנע שלערוץ 10 יש עתיד ורוד, גם אם לא 'נזמבר' את ערוץ 2 בשנתיים הקרובות כפי שקיווינו בשנה שעברה. אני בטוח שניתן פייט רציני, נהייה רלוונטים לצופים ולמפרסמים, ובבוא העת נהיה הערוץ המוביל בישראל ". ורשבסקי מסר תודה מיוחדת לסגן יושב ראש הערוץ מודי פרידמן שפעל מול הרשויות במהלך המשא ומתן להצלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully