וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרירים ושערים

ענת קם

16.9.2009 / 16:27

רשות השידור מאיימת בהליכים משפטיים נגד רדיו ירושלים על שימוש בשם תכנית הספורט המיתולוגית "שירים ושערים" ובהחתמת השדר משה פרימו המזוהה עם התכנית

רשות השידור מאיימת לנקוט בהליכים משפטיים נגד רדיו ירושלים בעקבות השימוש במותג "שירים ושערים" ובפורמט התכנית. במכתב ששלחה הרשות לרדיו ירושלים באמצעות עורכת הדין אוריין אשכולי טוענת הרשות כי הפורמט המיוחד של "שירים ושערים" המזוהה עמה כולל את אות הפתיחה המוכר, אולפן הכולל שני מגישים ופרשן הקשר עם הכתבים במגרשים ואות מיוחד בעת הבקעת שער, והם אינם כלולים בזכויות השידור של משחקי הכדורגל.

"שירים ושערים" של רדיו ירושלים משודרת בשבתות החל בשעה 17:00 ועד 22:00. מגישים אותה אופירה אסייג ומשה פרימו. התכנית צפויה להיות משודרת בסינדיקציה לתחנות נוספות, אולם המשא ומתן הכספי בנושא מתעכב כרגע.

במכתב הרשות נטען כי למרות התראה שנשלחה מראש הם גילו כי בשבת האחרונה הפר רדיו ירושלים את זכויות הרשות, תוך שימוש בשם "שירים ושערים", באות הפתיחה, אות השער ופורמט ההגשה. בנוסף, מוחה הרשות על שכירת השדר המיתולוגי משה פרימו, המזוהה עם השידור בקול ישראל, לטובת התכנית החדשה.

הרשות מאיימת בנקיטת הליכים משפטיים בגין הפרת זכויות היוצרים שלה והנזקים הכספיים שנגרמו לה בשל כך, וקוראת לתחנה לחדול משימוש נוסף במותגים ובפורמט. ברדיו ירושלים סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully