וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CNN משיקה לוח חדש

ענת קם

16.9.2009 / 18:31

חטיבת השידורים הבין לאומית של CNN תשיק החל מיום שני הקרוב שמונה תכניות אקטואליה חדשות, בהן תכנית ראיונות עם כריסטיאן אמנפור

CNN International תשיק ביום שני הקרוב את רצועת השידורים החדשה שתקבץ את הכוכבים הגדולים ביותר של הרשת מרחבי העולם. ברצועה ישודרו תכניות אקטואליה, חדשות עסקיות, מגמות וחיבורים בינלאומיים. בלב הרצועה תשודר התכנית 'אמנפור', תוכנית ראיונות בשידור חי שתשודר לראשונה ביום שני הקרוב בשידור חי מניו יורק בהנחיית העיתונאית הבינלאומית המוערכת כריסטיאן אמנפור, אשר תנחה מהאולפן ולא מהשטח לראשונה בקריירה שלה.

הרצועה החדשה, שתכלול שמונה תכניות שיושקו עד לסוף השנה, הינה חלק מהצמיחה הכוללת בפעולות איסוף החדשות של CNN International. צמיחה זו אף כוללות סניפים בשבעה מקומות חדשים ומותג דוקומנטרי מצליח. רצועת השידורים של הערב מאחדת את כריסטיאן אמנפור, ריצ'רד קווסט, בקי אנדרסון, פיונואלה שוויני, מייקל הולמס, והאלה גוראני במגוון תוכניות על עסקים, אירועי היום, מבזקי חדשות ודיווח מאחורי הקלעים במגוון פורמטים ייחודיים. CNN תמשיך את ההשקעה בשידורים בשנת 2010 עם לוח שידורי פריים טיים חדש עבור מזרח אסיה.

בין התכניות שישודרו נוסף לתכנית הראיונות של כריסטיאן אמנפור ישנה "International Desk", שתשודר בימי חול בשעה 20:00 זמן ישראל. ב-"דסק עולמי" האלה גוראני תזמין את הצופים לליבו של ארגון איסוף החדשות הגדול בעולם תוך כדי פריצתם והתפתחותם של סיפורי היום. תכנית נוספת היא "Quest Means Business" שתשודר בימי חול בשעה 21:00 זמן ישראל. "עסקים עם קווסט" היא המילה האחרונה על האופן בו אנשים מרוויחים ומוציאים כסף. בכל יום חול, ריצ'רד קווסט מוביל קבוצה של מומחים וכתבים המספקים נתונים, ניתוחים ומספרים מעולם העסקים. כמו כן תשודר World One"" בימי חול בשעה 22:30. "עולם אחד" בהנחייתה של פיונואלה סוויני הוא מבזק חדשותי בינלאומי מהיר המיועד לעדכן את הצופים בכל סיפורי היום, בפורמט קצבי בן חצי שעה. הרצועה החדשה תכלול שתי תכניות אקטואליה נוספות, Connect the World"" עם בקי אנדרסון ו-"BackStory" עם מייקל הולמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully