וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו לעצמכם מתנה לחג

ענת קם

17.9.2009 / 1:35

בשעה שאצלנו בוואלה! מתארגנת קניה קבוצתית של שרשרת יהלומים, ימתיקו עובדי ידיעות אחרונות את העובדה שלא קיבלו תלושים בעזרת חבילות שי עמוסות ממתקים

חלפה שנה מפרוץ המשבר הכלכלי ועל פי התלושים שקיבלו עובדי הארץ TheMarker הוא מאחורינו. גם ערוץ 10 יכולים לנשום לרווחה ולקנות לעצמם משהו יפה לחג, ברשת נתפרה עסקת בארטר עם קסטרו. שאפו למחלקה המסחרית.

אצלנו בוואלה! מארגנת עורכת ערוצי הלייף סטייל איחוד תלושים לקבוצת רכישה של שרשרת יהלומים שתעבור ברוטציה בין בנות המערכת. וזיכרו, מי שלא מגלה- קמצן.

עיתונים

בקבוצת ידיעות אחרונות הכוללת גם את המגזינים פנאי פלוס, מנטה, לאשה ובלייזר ואת העיתון כלכליסט חולקה חבילת שי של עלית שכללה שוקולד ובקבוקי יין ומי שנכח בהרמת הכוסית של העיתון קיבל גם את הספר "הביתה" בהוצאת ידיעות אחרונות.

עובדי מעריב נאלצו להסתפק גם הם באותה תשורה. עובדי הארץ ו-TheMarker קיבלו תלושים בסכום של 250 שקל. בעיתון ישראל היום המקפיד להעניק מדי שנה שי גדול במיוחד חילקו לעובדים תלושים בסך 400 שקל וספר. בגלובס נתנו תלושים בגובה 300 שקל.

טלוויזיה

בערוץ 10 יעניקו השנה תווים בגובה 300 שקל, זאת לאחר שבפסח האחרון לא ניתנה מתנה כלל. בחברת החדשות של ערוץ 2 יעניקו תלושים בסכום של 350 שקל. בקשת יחלקו תלושים בסכום שעדיין לא ידוע ובקבוק יין. עובדי רשת שהסתפקו בפסח בצנצנת מסטיקים יקבלו תלושים על סך 350 שקל לקסטרו.

רשות השידור תעניק גם השנה תלושים בגובה משתנה על פי מדרגות השכר: העובדים המשתכרים עד 10,000 שקל יקבלו 550 שקל, העובדים המשתכרים עד 20,000 יקבלו 330 שקל והמרוויחים מעל 20 אלף שקל יקבלו 250 שקל. עובדי הרשות השניה יקבלו תלושים על סך 450 שקל.

עובדי חברת ענני תקשורת יקבלו ותלושים בגובה 250 שקל. עובדי ערוץ הבידור הישראלי יקבלו 250 שקל בעוד עובדי HOT יהנו משי גדול במיוחד של תלושים בסך 600 שקל. עובדי yes יקבלו 200 שקל. בנגה תקשורת חילקו לעובדים תלושים על סך 300 שקל, עובדי ערוץ הספורט יקבלו את השי הבוקר.

רדיו

אזרחים עובדי צה"ל בגלי צה"ל יקבלו 390 שקל. עובדי רדיו תל אביב יקבלו גם הם תלושים בסכום משתנה, על פי הוותק ומעמדם בתחנה, בסכום שינוע בין 200 ל-350 שקל. ברדיו ירושלים קיבלו העובדים סלסלת ממתקים בשווי 300 שקל. ברדיו ללא הפסקה וברדיו 99 יקבלו הבוקר את השי לחג. עובדי קול ישראל, יקבלו תלושים בהתאם לשכרם כמו שאר עובדי רשות השידור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אינטרנט

עובדי ynet ו-nrg יקבלו אותן מתנות שמקבלים עובדי ידיעות ומעריב – חבילת ממתקים. בתפוז זכו העובדים לתלושים בגובה 300 שקל ומסיבת בריכה לרגל ראש השנה במרינה בר-קלאב. עובדי נענע 10 קיבלו 300 שקל ובקבוק קאווה. כאן אצלנו בוואלה! לא הסתפקו בנופש המפנק באילת שכלל גם שיט בספינת פאר וחילקו לנו תלושים בשווי 350 שקל, למרות שכולם יודעים שזה לא הסכום, אלא הנשיקה מסמנכ"ל התוכן שעושה את השנה למתוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully