וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עופר מוסיף חריף

ענת קם

17.9.2009 / 20:41

החברה לישראל מבקשת להוסיף תביעת לשון הרע נגד מיקי רוזנטל את הקרנות "שיטת השקשוקה" בערוץ 1 וב-HOT VOD

עידן עופר והחברה לישראל הגישו היום (חמישי) בקשה לתיקון כתב תביעת לשון הרע שהגישו נגד מיקי רוזנטל ואילן עבודי, יוצרי הסרט "שיטת השקשוקה". התובעים מבקשים להכניס לתביעה את הקרנת הסרט בערוץ 1 לפני כחודשיים ואת העלאתו לספריית הסרטים של HOT VOD. בבקשה כתבו עופר והחברה לישראל, כי יש לכלול את השידור ברשימת ההקרנות של הסרט, המהווה סעיף בולט בכתב התביעה המקורי.

התביעה הוגשה ב-13 ביולי השנה באמצעות עורכי הדין זאב שרף וצבי גלמן ובה דרשו עופר והחברה לישראל פיצוי בגובה 3.5 מיליון שקל. בין היתר טענו התובעים, כי הנזק שנגרם להם ולשמם הטוב גדול במיוחד בשל ההפצה הרחבה של הסרט והקרנותיו הרבות ברחבי הארץ. כעת, כאמור, מבקשים עופר והחברה לישראל להוסיף לכתב התביעה את ההקרנה בערוץ 1, אשר על פי נתוני הועדה למידרוג המצורפים לכתב התביעה זכתה לרייטינג של 210 אלף משקי בית בקרב כלל האוכלוסיה. (בקרב משקי הבית היהודיים זכה הסרט לרייטינג של 13.3%, או 206 אלף משקי בית).

עורך דינו של מיקי רוזנטל, שלומי הדר: "מדובר בתיקון מגוחך עד מטריד שכן לא ברור לאן ירחיקו התובעים עם טענות מופרכות. בכל מקרה, אנו מקווים שהדיון המשפטי לא יתעסק בזוטות אלא במהות הדברים שהיא זו שצריכה לעניין את הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully