וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים של אחרים

ענת קם

21.9.2009 / 15:47

ההסכם בין טלי מורנו לערוץ 10 עומד להסתיים והיא עשויה לעזוב את תכנית הבוקר של הערוץ, אותה היא מגישה עם חיים אתגר

טלי מורנו עשויה לעזוב בקרוב את תכנית הבוקר של ערוץ 10. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי החוזה של מורנו בערוץ מסתיים בשבועות הקרובים ובימים אלה מתקיים משא ומתן בין הערוץ ובין סוכנה של מורנו, שכבר הביעה רצון לעזוב את התכנית, בועז בן ציון.

מלבד תכנית הבוקר אותה היא מגישה לצידו של חיים אתגר, מורנו מגישה בימי חמישי את תכנית האקטואליה "היום שהיה" ומדי פעם גם את "חמש בערב" במקום רפי רשף. בשלב זה לא ידוע אם מורנו תעזוב לחלוטין את הערוץ או תשתלב בפרויקטים אחרים של חברת החדשות. בשבוע שעבר הגישה לצידו של חיים אתגר את תכנית הבוקר כתבת ידיעות אחרונות גאיה קורן וכמו כן מגישה אותה לעיתים כתבת הספורט של חדשות 10 סיון כהן. התכנית זוכה לנתוני צפיה נמוכים בהרבה מתכניות הבוקר של רשת וקשת וממוצע הצפיה בה בשבוע החולף עומד על 2%.

תכנית הבוקר של ערוץ 10 עברה בשנים האחרונה טלטלות רבות. לפני שנה הושק הפורמט החדש של התכנית שפיתח שמואל נחושתן (אוקון), מפיק התכנית של רפי רשף, והוא כלל פאנל מגישים. בדצמבר 2008 החלו בערוץ לחשוב על שינויים נוספים ומספר שבועות לאחר מכן לוהקו אתגר ומורנו כמגישי התכנית.

בועז בן ציון מסר בתגובה: "ההסכם של טלי מורנו מסתיים. אנחנו במשא ומתן על המשך עבודתה". מערוץ 10 נמסר: "החוזה אכן עומד להסתיים ואנחנו במשא ומתן לגבי ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully