וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי קסם

ענת קם

22.9.2009 / 0:01

נמשכים השינויים ברצועות המוזיקה של רדיו תל אביב והפעם על הכוונת: יואב קוטנר. תכניתו תחזור מפגרת החגים עם פחות מוזיקה חדשה ויותר קלאסיקות

רצועת המוזיקה שמגיש יואב קוטנר ברדיו תל אביב, "האיש הקטן מהרדיו", צפויה לעבור שינוי משמעותי ולחזור לאחר סוכות במתכונת שונה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בימים האחרונים שוחח מנכ"ל התחנה שי בן מאור עם קוטנר והורה לו להפחית את מינון המוזיקה החדשה המשודרת בתכניותיו.

קוטנר סיפר לוואלה! ברנז'ה, כי במסגרת השינוי הצפוי ישודרו בתכנית בימים ראשון עד רביעי קלאסיקות רוק ובימי חמישי ישודר מגזין שיציג את המוזיקה החדשה שיצאה באותו שבוע. בתכנית זו אף ישולבו ההופעות החיות שהפכו חלק מתכניתו של קוטנר. מאז עלתה התכנית לאוויר בינואר 2008 הופיעו בה למעלה מ-180 אמנים ולהקות.

לדברי גורם ברדיו תל אביב, בתחנה שקלו להעביר את תכניתו של קוטנר לשעה 22:00 אולם בשל שינוי אופיה הוחלט בשלב זה להשאירה בשעה 14:00. שינוי זה מצטרף לשינויים נוספים שנערכו לאחרונה בתחנה, במסגרתם הורדו תכניות המוזיקה בהגשה ועריכה אישית של שרון מולדאבי, דן תורן ולאון פלדמן.

יואב קוטנר הגיע לרדיו תל אביב לפני כשנתיים. הוא מגיש רצועת מוזיקה יומית בעריכתו בשם "האיש הקטן מהרדיו", בה שידר מוזיקה חדשה מהארץ ומהעולם. התכנית משודרת מדי יום בשעה 14:00 ולמעשה כעת זו רצועת המוזיקה החדשה היחידה בתחנה.

יואב קוטנר אישר את הפרטים. מנכ"ל רדיו תל אביב שי בן מאור סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully