וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך MIP?

ענת קם

22.9.2009 / 15:24

חברת ענני תקשורת מכרה ארבע סדרות לייף סטייל לחו"ל. אודי מירון: "זוהי רק סנונית ראשונה משורה של מהלכים נוספים שענני תקשורת עומדת לבצע בזמן הקרוב"

חברת ענני תקשורת מכרה ארבע סדרות לייף סטייל בהפקתה לשידור בעשר מדינות, באמצעות חברת ההפצה הבינלאומית GRB. המדינות שרכשו את הסדרות הן קנדה, סינגפור, ספרד, רוסיה והמדינות הבלטיות וכן אוקראינה, פולין ומלזיה.

ארבע הסדרות הן "מקומות להיות" ("Wish you were here"), סדרה אשר עוסקת ביעדים מיוחדים ברחבי העולם, "דואט" (Duet), בהנחיית השפית רימה אולוורה, "שווקים" (Market value) בהגשת השחקן ישי גולן שעוסקת בשווקים ברחבי העולם, וסדרה בהגשת איריס הוד, בשם "מפגשים משני חיים" (Life changing experiences).

סיגל שלדג, מנהלת התחום הבינלאומי של ענני תקשורת: "אנו מאד גאים על ההצלחה של סדרות ענני תקשורת בעולם. מדובר בשלב ראשון בלבד ואנו מאושרים שהסדרות שלנו התקבלו בשוק בהתלהבות רבה. מיצובה של ענני תקשורת בעולם כחברה מובילה בתחום הלייף סטייל הוכיחה את עצמה ואנו במשא ומתן מתקדם על שידורן של הסדרות במדינות נוספות בעולם".

אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת: "מכירת ארבע סדרות הלייף סטייל של ענני תקשורת לעולם מחזקת את ענני תקשורת כשחקן בינלאומי בתחום המדיה וזוהי רק סנונית ראשונה משורה של מהלכים נוספים שענני תקשורת עומדת לבצע בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully