וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר כהן ינהל את הפרויקטים של נט אפיקי תקשורת

ענת קם

23.9.2009 / 11:16

כהן, עד לאחרונה מנהל אתר ערוץ הספורט, יתרכז הקמת פורטל קל"ב, שיעלה לקראת סוף 2009 וצפוי לאגד את כל התוכן של קבוצת מרקעי תקשורת

ניר כהן, מנהל אתר ערוץ הספורט בארבע השנים האחרונות, מונה לתפקיד מנהל מחלקת הפרויקטים של חברת נט אפיקי תקשורת. במסגרת תפקידו יהיה אחראי כהן על הובלת הפרויקטים המיוחדים של החברה, משלב האסטרטגיה והקונספט, ועד לסיום הפיתוח וההשקה. בימים אלו עובדת מחלקת הפרויקטים של החברה בעיקר על הקמת פורטל קל"ב, שיעלה לקראת סוף 2009 וצפוי לאגד את כל התוכן של קבוצת מרקעי תקשורת, ובהם תחנות הרדיו103FM, 99FM ורדיו צפון, ערוצי הספורט ספורט1 וספורט2 של חברת צ'רלטון, רשת מקומוני "המקומון", עיתון הג'רוזלם פוסט ועיתון "ישראל פוסט", המגזינים פורבס וקוסמופוליטן ועוד.

כהן, 30, עבד בערוץ הספורט בעשר השנים האחרונות, מתוכן ארבע שניםניהל את אתר ספורט5 של הערוץ. חברת נט אפיקי תקשורת הוקמה באחרונה על-ידי אשת התקשורת סולי אברמוב ויזם האינטרנט גולן שחר. החברה מתמחה בניהול, פיתוח מדיה ושיווק בעולם האינטרנט.

סולי אברמוב, מנכ"ל משותף בנט אפיקי תקשורת מסרה: "הבנת העולם האינטרנטי, לצד הקריאטיביות והניסיון הניהולי של ניר, הם בדיוק מה שחיפשנו במנהל המחלקה החשובה בחברה. ניר הוא האדם הטוב ביותר למשימות כמו הקמת פורטל קל"ב , ואנו מאחלים לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully