וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום כנס לא יפגע באיכותו וברמתו של כנס אילת"

ענת קם

23.9.2009 / 11:49

באגודת העיתונאים לא מתרגשים מהעובדה שכנס אילת שלהם מתחיל יום אחרי שמסתיים פסטיבל ראש פינה. גם בתיא תקשורת, מארגנת הפסטיבל הצפוני משדרים עסקים כרגיל

באגודת העיתונאים לא מתרגשים מסמיכות פסטיבל ראש פינה לכנס אילת לעיתונות. שני האירועים יתקיימו השנה בצמידות - פסטיבל ראש פינה העשירי ב-26-28 בנומבר וכנס אילת השלישי ב-29 בנובמבר עד ה-2 בדצמבר. למרות הצמידות והחפיפה האפשרית בקהל היעד, מארגני כנס אילת משוכנעים בהצלחת הכנס ללא קשר בתזמונו.

מנכ"ל אגודת העיתונאים ויושב ראש כנס אילת יוסי בר מוחא אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "כנס אילת לעיתונות הוא כנס ברמה מקצועית גבוהה מאוד. מדובר בכנס שהוא הכנס המוביל של התקשורת בישראל וב-27 פאנלים ברמה הגבוהה ביותר, עם בכירי העיתונאים והפרשנים. שום כנס אחר, גם אם יתקיים במקביל לכנס שלנו, לא יפגע באיכותו וברמתו. כבר עתה נרשמו לכנס 300 משתתפים. פסטיבל ראש פינה הוא בתחום אחר, בנושאים שונים שאינם נוגעים כלל לכנס אילת לעיתונות. אני מאחל להם הצלחה כבירה".

חבר הנהלת האגודה וממארגני הכנס רותם אברוצקי: "אנחנו לא רואים בזה משהו מתנגש. זה כנס של טלוויזיה ואנחנו כנס של עיתונאים, ואלה דברים שלצערי הולכים ומתרחקים ראש פינה הוא כנס של פורמטים של ריאליטי וטכנולוגיה ואנחנו כנס של עיתונאים. יש עיתונות בטלוויזיה אבל לא רק. מלבד זאת, ראש פינה הוא פסטיבל של חברה פרטית ואנחנו עמותה".

בכיר בתקשורת העריך אתמול כי הסיבה לכך שכנס ראש פינה מתקיים השנה מאוחר מהמתוכנן היא הקושי בגיוס חסויות לפסטיבל וכי במקור הוא אמור היה להתקיים בתחילת נובמבר. בשלוש השנים האחרונות התקיים הכנס בסוף אוקטובר.

תמי גניגר, מנכ"לית פסטיבל ראש פינה מסרה בתגובה: "סמיכותו של הפסטיבל לחגים בשנים עברו הקשתה על באי הפסטיבל, על עורכי התוכן ועל אנשי ההפקה. מאידך, לא ניתן לדחותו יותר מידי משיקולי מזג אוויר שהולך ונהיה סוער בחודשי דצמבר-ינואר. השבוע האחרון של נובמבר יוקדש לתכני מדיה בראש פינה, ולעיתונות באילת ותעשיית התקשורת תצא רווחית מכאן ומכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully