וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין (בינתיים) ארוחות חינם

ענת קם

24.9.2009 / 15:14

המועצה לשידורי כבלים ולווין החליטה שוב לא להחליט ודחתה בחודש נוסף את יישום מדיניות שידורי הספורט החדשה

מועצת הכבלים והלווין דחתה שוב, הפעם בחודש את תחילת יישום מדיניות שידורי הספורט החדשה. בישיבה שהתקיימה היום (חמישי) החל משעות הבוקר בהשתתפות נציגי ערוץ הספורט, חברת צ'רלטון, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת ליגת העל בכדורסל ובעלי עניין נוספים הוחלט כי המועצה תדחה בחודש נוסף את החלטתה על מנת לבחון טענות שהועלו בפניה על ידי הגורמים השונים וכדי למצות את בדיקתן. נציגי אתר ONE לא נכחו בישיבה.

המועצה פירסמה לפני שבועיים שימוע נוסף בנושא שידורי הספורט החיים בערוצים בתשלום ובו צירפה לראשונה את מפרט שידורי החובה בערוצים 5 ו-5+. שימוע זה היה המשך להחלטות מנובמבר 2008 ומפברואר 2009, שעיקרן הגדלת היקף השידורים החיים בערוצים הפתוחים וקביעת אירועים מוכרזים שחובה על בעל זכויות השידור לשדרן בערוץ פתוח. החלטות אלה היו אמורות להכנס לתוקף ב-30 ביוני אולם בעקבות פניות מארגונים שונים הוחלט על דחיית היישום בשלושה חודשים כדי לבחון מודלים נוספים להסדרת הנושא.

מהמועצה נמסר היום, כי כיוון שמדובר בהסדרה כוללת ומקיפה של תחום הספורט שיש לה השפעה הן על הגורמים המשדרים והן על ציבור אוהדי הספורט, ועל מנת למצות את בדיקת הטענות, הוחלט לבדוק את הדברים לעומקם ולדחות את מועד קבלת ההחלטה. כמו כן, מעוניינת המועצה לתת הזדמנות לגופים נוספים אשר לא יכלו להעלות היום את טיעוניהם בפני המועצה לבוא ולהשמיע את דבריהם וגם מטעם זה מצאה לנכון לדחות את קבלת ההחלטה. במידה שלא יתקבל הסדר חלופי ב-1 בנובמבר ייכנסו לתוקפן ההחלטות מנובמבר ומפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully