וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער הניצחון

ענת קם

29.9.2009 / 8:58

בית המשפט קיבל את דרישת רשות השידור וקבע כי רדיו ירושלים לא יוכל להשתמש בשם "שירים ושערים" לתכנית שידורי הכדורגל שלו

רדיו ירושלים לא יוכל להשתמש בשם "שירים ושערים" לתכנית שידורי הכדורגל בימי שבת בצהריים, כך קבע היום (שלישי) בית המשפט המחוזי בפתח תקווה. נשיאת בית המשפט השופטת הילה גרסטל קיבלה היום את דרישת רשות השידור למנוע מרדיו ירושלים את השימוש בשם התכנית, באות הפתיחה ובאות הבקעת השער שהיו מזוהים עם התכנית ששודרה שנים רבות בקול ישראל.

השופטת קיבלה גם את טענות רדיו ירושלים וקבעה כי רשות השידור תצטרך לשנות את תשדירי הפרומו של "שירים ושערים" המשודרת בקול ישראל ואת מתכונת התכנית, כך שלא ייווצר הרושם שמדובר בשידור ישיר מהמשחקים, מאחר שרדיו ירושלים הוא בעל הזכויות היחיד לשידור ממגרשי מהמגרשים.

אריה שקד: "מעולם לא נתקלנו בהתנהלות פיראטית מסוג זה"

מרדיו ירושלים נמסר היום: "השגנו את מה שרצינו ומבחינתנו ידנו יצאה על העליונה. רשות השידור המשיכה לשדר בניגוד לחוק ובית המשפט נתן הוראה לשנות את מתכונת השידור שהשלתה את המאזינים. לא חיכינו להחלטת בית המשפט וכבר בשבת האחרונה שינינו את שם התכנית ל-'שבת של כדורגל' בעקבות החלטה של הגורמים המקצועיים בתחנה לפיה השם 'שירים ושערים' נתפס כמשהו מיושן".

מרשות השידור נמסר: "בית המשפט קיבל את טענות רשות השידור במלואן!! הדברים המתוארים בתגובת רדיו ירושלים לא נאמרו כלל בדיון וממילא גם אינם מופיעים בהחלטת בית המשפט. יש להזכיר כי רשות השידור היא זו שהגישה בקשה לצו מניעה וגם קיבלה את אשר ביקשה, והרי החלטת השופט מדברת בעד עצמה.

"בעניין הפיסקה האחרונה לגבי שם התכנית, טענה זו תמוהה לאור העובדה שרדיו ירושלים הוסיף להשתמש בשם זה גם בשבת האחרונה והרי אם היתה טענתם זו נכונה לא היה צורך בהוצאת צו מבית המשפט. בית המשפט ,כאמור, קיבל את עמדת רשות השידור ואסר על רדיו ירושלים להשתמש בשם 'שירים ושערים'".

אריה שקד מנהל קול ישראל: "רדיו ירושלים הציג מצג שווא, מעולם לא נתקלנו בהיסטוריה שלנו בהתנהגות פיראטית מסוג זה. רדיו ירושלים קיבל אזהרה בכתב לפני כחודש כי אסור לו לעשות שימוש בשם 'שירים ושערים' או בכל דבר המזוהה עם התכנית והתעלם מכך בבוטות. רדיו ירושלים אף הציע לרשות השידור סכום כסף תמורת השימוש בשם 'המיושן' וגם באותות, במהלך אותו דיון אמר בא כוחו של רדיו ירושלים כי הבעלים של שני משרדי הפרסום הגדולים השותפים לרדיו ירושלים המליצו לעשות שימוש בשם 'שירים ושערים' ובאותות כי אין טוב מהם לצורך מינוף התכנית, לטענתם".

בתגובה לדברי שקד אמרו היום ברדיו ירושלים כי בימים הקרובים תוגש נגדו בימים הקרובים תביעת דיבה אישית על טענותיו באשר ל-"גניבה והתנהגות פיראטית". לשאלת וואלה! ברנז'ה אמרו בתחנה כי האותות בהם נעשה שימוש הגיעו מאתר יו-טיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully