וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביון בר סבר תחליף את דינה נבות ב-HOT

ענת קם

30.9.2009 / 9:53

מנהלת השיווק של קוקה קולה שעזבה את החברה בטונים צורמים בעקבות ראיון למגזין "ליידי גלובס", תחליף את מנהלת השיווק של HOT שעוזבת לאחר שנה וחצי בתפקיד

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של HOT, הודיעה לאחרונה למנכ"ל HOT הרצל עוזר על רצונה לסיים את תפקידה בחברה. הודעתה של נבות באה על רקע חילוקי דעות שהתגלעו ביניהם עוד מכניסתו של עוזר לתפקיד המנכ"ל. נבות מונתה במאי 2008 ובמהלך תפקידה בוצע המיתוג מחדש של ערוצי הסדרות של HOT.

סביון בר סבר, שתחליף את נבות, תכנס לתפקידה ב-1 באוקטובר. בר-סבר כיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קוקה קולה ונאלצה לפרוש בעקבות דברים שאמרה בראיון למוסף "ליידי גלובס". עם פרסום הראיון ננזפה בר סבר על ידי מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים איציק תמיר על אמירות בהן היא העזה, כביכול, לנכס לעצמה הצלחות ששייכות לקוקה קולה.

קודם לכן שימשה כמנכ"לית "קידום לך תצטיין", ולפני כן כמשנה למנכ"ל בורגראנץ', שם ניהלה את השיווק, התפעול ומשאבי האנוש בחברה. לבר סבר תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול בטכניון בחיפה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

דינה נבות: " יש לי הערכה גדולה להרצל ולדרכו, וברצוני לאחל ל-HOT ולמחליפתי הצלחה באתגר הגדול".

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "ברצוני להודות לדינה על עבודתה המסורה, ועל המהלכים שהובילה בחברה בתקופה לא פשוטה, ולאחל לה הצלחה בהמשך דרכה. כמו כן, אני מאחל לסביון בר-סבר הצלחה בתפקיד המאתגר, ומשוכנע שתתרום מניסיונה הרב להשגת היעדים שהצבנו לשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully