וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמירה מרים ידים

ענת קם

1.10.2009 / 14:05

מנכ"ל הרשות השניה הודיע למועצת הרשות כי אין אפשרות לגשר על הפערים בין האוצר לערוץ 10 וכי אינו יכול להמליץ על הארכת זיכיון הערוץ. המועצה תתכנס שוב בעוד שבועיים

מנכ"ל מועצת הרשות השנייה מנשה סמירה הודיע היום למועצת הרשות השנייה כי מיצה את התהליך עם ישראל 10 ומשרד האוצר ולא הצליח להגיע להסדר לשם הארכת זיכיון הקבוצה. לדברי סמירה, על אף המאמצים הרבים עדיין יש פערים גדולים בין הצדדים והוא לא יכול להמליץ על הארכת הזיכיון. בישיבת המועצה שהסתיימה לפני שעה קלה הוחלט כי סמירה יגיש לחברי המועצה את כל מסמכי המשא ומתן עם הערוץ ומשרדי האוצר והתקשורת, כולל הטיוטות, על מנת שחברי המועצה יוכלו להכריע בשאלת הארכת הזיכיון. ההכרעה בנושא צפויה להתבצע בישיבת המועצה הבאה שתתקיים בעוד כשבועיים.

מועצת הרשות השנייה דנה היום פעם נוספת בעתיד ערוץ 10, לאחר שלפני כחודשיים הוחלט על הקפאת המכרז ומאז התקיימו דיונים אינטנסיביים בין הצדדים המוערבים לשם מציאת הסדר שיאפשר את הארכת זיכיון ערוץ 10 לצד החזרת חובותיו בתחום התוכן ודמי הזיכיון והתמלוגים. פתרון אפשרי הסתמן עם הקמת קרן הפקות המקור המשותפת למשרד האוצר ולזכייני הערוצים המסחריים אולם חילוקי דעות בתוך משרד האוצר גרמו לכך שהקרן לא תוכל לשמש את הערוץ להחזרת חובותיו בתחום הקולנוע, שעמדו במרכז הדיונים מול הרשות השנייה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ברנז'ה, פתרון נוסף שנבחן הוא שיעבוד הכנסות הערוץ מפרסום לטובת חובות הקולנוע וכן המשך המגעים עם האוצר כדי לנסות בכל זאת לנצל את הקרן לשם כך.

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הרשות השנייה גילתה גמישות מרבית, מאמצים עילאיים ואף נמצאה פרשנות משפטית ליברלית ביותר ולמרות זאת לא ניתן מענה מלא, נכון לעת הזו. אם לא יקרה דבר דרמטי בשעות ובימים הקרובים אזי לא ניתן יהיה להאריך את זיכיון ישראל 10".

מערוץ 10 סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully