וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משחקים כדורגל בין שתים לארבע

ענת קם

1.10.2009 / 15:10

המועצה לשידורי כבלים ולווין אסרה על HOT לשדר בשעות הצהרים את התכנית "האלופה" בגלל תכנים שאינם מתאימים לצפיה בגילאים נמוכים

HOT הסירה את השידור החוזר של פרקי הטלנובלה "האלופה" המשודרת מדי יום בשעות הצהריים בעקבות דרישת המועצה לשידורי כבלים ולווין להסירו בשל תכנים שאינם הולמים את גיל צופי הטלוויזיה בשעות אלו. המועצה הודיעה ל-HOT כי בשיבוץ פרקים הכוללים סצנות מיניות בוטות, אלימות ואלימות מילולית בשעות הצהריים, ישנה הפרה לכאורה של כללי התקשורת המחייבים התחשבות בגיל הצופים בעת שיבוץ משדרים.

לאחר שידורם של מספר פרקים שכללו סצנות מיניות בוטות, אלימות, אלימות מילולית ועידוד לשתיית אלכוהול הודיעה המועצה כי אין לשדר פרקים אלה בשעות מוקדמות. מהמועצה נמסר כי היא רואה זאת בחומרה רבה שכן בעבר כבר נקבעה הפרה בגין שידור פרקים מהעונה הראשונה של הסדרה בשעות הצהריים. בעקבות הודעת המועצה HOT הסירה כאמור את השידור החוזר של שעות הצהריים ותשדר בנקומו סדרה אחרת.

יושב ראש המועצה ניצן חן: "המועצה רואה חשיבות רבה בהגנה על ילדים ונוער מפני שידורים מזיקים, ולכן קבעה בכללי התקשורת הוראות בדבר מועד שיבוץ תוכניות ומתן מידע על תכנים מזיקים. אי ההקפדה על הכללים מונעת מההורים את האפשרות לפקח על התכנים בהם צופים ילדיהם. אנו רואים בחומרה יתרה את שיבוץ הפרקים הבעייתיים בשעות מוקדמות, שכן בעבר כבר נקבע כי אין לשדר פרקים מסוג זה בשעות הצהריים". מ-HOT נמסר: "HOT מכבדת את החלטת המועצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully